• Mikka82

Någon som beställt resa från Nazar Nordic?

Hittade en sida med väldigt bra priser på =)
    Men känner inte igen resebolaget som säljer och undrar därför om någon har beställt därifrån och varit nöjd? Eller om någon känner till/hört talas om Nazar Nordic? Tar gärna emot tips annars om billiga resor utomlands nån gång i augusti, helst all inclusive men alla tips är väldigt välkomna =)

• Svar på tråden Någon som beställt resa från Nazar Nordic?
  • nutra

Ja, vi åker nu för tredje året med dom. Har alltid åkt med ving innan på deras resort men nu är vi fast med nazar. Kan varmt rekomendera dom. Fråga något om du vill så kan jag svara.

• nadja84

Åker med dom om 2 veckor till turkiet med all inclusive. Blev rekomenderade nazar så hoppas vi blir nöjda

• anettef

Jag och min syster åkte till Alanya med Nazar, ingen resa med barn då alltså! Allt funkade som det skulle!

• Mikka82

Men jag förstår inte deras priser och sökfunktioner på hemsidan!!! Kanske är jag som är oteknisk men vill någon förklara varför jag får samma pris när jag söker på all inclusive och inget specifikt alternativ och till samma hotell? Jag fyller i 2 vuxna och ett barn på 1 år men priserna visas bara som per person eller hur?

Jag vill helst åka all inclusive men vet ju inte vad det hamnar på när alla priser är likadana hur jag än söker.

• h81

håller oxå på o lär mig deras sida för vi ska boka turkiet i höst...
    om du går in på deras flik våra resor ser du vilka hotell som har all inclusive tror jag??
    när du fått fram förslag på resedatum så väljer du ett av dom då kommer nästa sida upp med totalpris o därifrån klickade jag mig vidare på nåt sätt o såg att det var all inclusive...

hängde du med??

hursomhelst har jag blivit rekommenderad nazar.se med!! så vi ska boka där nu som sagt, hoppas det blir bra!!

• KARRO78

Jag åker till turkiet med nazar i övermorgon, har rest med dem 1 gång innan o var jättenöjd.... tycker dock att ni ska ringa nazar för priser o bokning då det funkar alldeles perfekt...

lycka till MVH Karro

• Arrax

Jag har också nyss hittat Nazar´s hemsida och blev jättekär i hotellet Pegasus World som ligger i Side. Vi ska nog beställa resa dit till våren men dom har inte släppt resorna dit ännu. Det ser mycket fint ut och priset var billigt tycker jag.

(¯`°?.¸ ♥ Jag älskar Meja ♥ ¸.?°´¯)
  • Höst06
    Arrax skrev 2009-05-07 16:27:09 följande:
    Jag har också nyss hittat Nazar´s hemsida och blev jättekär i hotellet Pegasus World som ligger i Side. Vi ska nog beställa resa dit till våren men dom har inte släppt resorna dit ännu. Det ser mycket fint ut och priset var billigt tycker jag.
    Vi var på Pegasos Wolld i maj förra året. Så himla fint och helt perfekt för barnen!
    Vi funderar på att boka en resa till nu i slutet av maj, ska ha lite is i magen bara och se om priserna sjunker något när det börjar närma sig
    Vill gärna tillbaka dit igen!!
  • h81
    Höst06 skrev 2009-05-07 20:13:54 följande:
    Vi var på Pegasos Wolld i maj förra året. Så himla fint och helt perfekt för barnen!Vi funderar på att boka en resa till nu i slutet av maj, ska ha lite is i magen bara och se om priserna sjunker något när det börjar närma sig Vill gärna tillbaka dit igen!!
    jag ska boka till det hotellet i dagarna nu för våran familj nu! vi ska åka i oktober! skönt o höra att ni var nöjda!

smart tips någon hade att ringa, känns lite tryggare på nåt sätt???
  • Arrax
    Höst06 skrev 2009-05-07 20:13:54 följande:
    Vi var på Pegasos Wolld i maj förra året. Så himla fint och helt perfekt för barnen!Vi funderar på att boka en resa till nu i slutet av maj, ska ha lite is i magen bara och se om priserna sjunker något när det börjar närma sig Vill gärna tillbaka dit igen!!
    Hur var vädret i Maj? Vi har tänkt åka i början av Maj nästa år, är det varmt då?
    Har varit i Turkiet en gång förrut och då var jag där i augusti och det var värmebölja. Lite för varmt då.
    (¯`°?.¸ ♥ Jag älskar Meja ♥ ¸.?°´¯)
  • Mikka82

Skönt att höra att så många har rest med nazar och att ni är nöjda. Det känns lite tryggare att boka av dom nu =)
    Hur går det att resa till Turkiet och bo på Pegasos World med en nästan 2 åring? Är det för varmt, är maten och drycken bra? Är det ett säkert område så inget läskigt eller så kan hända?

Svar på tråden Någon som beställt resa från Nazar Nordic?