Har du en Soda Streamer?
Jag funderar på att skaffa en men jag har inte bestämt mig än.
Jag funderar på att skaffa en men jag har inte bestämt mig än.
Nej!!
Vi räknade på vad skillnaden skulle bli mellan köpt mineralvatten och att använda en soda stream. Det blev dyrare med att köpa kolsyretuben till soda streamern än att köpa mineralvatten på ica..
Jag tycker att det blir godare vatten hemma än det man köper. Sen slipper man alla salter och mineraler som finns i köpevatten. Miljövinsten tycker jag är ett gott skäl också.
Vi dricker så väldigt lite läsk eller kolsyrat vatten här hemma så skulle vi skaffa en sådan skulle bara konsumtionen av läsk öka och det ser jag ingen anledning till att den ska göra
Har funderat på att skaffa en.
Hur mycket kostar patronen första gången? Är den tokdyr?
Det finns läskbackar för 10:- ...
Nej, det har jag inte. Förklara gärna för mig varför man vill förstöra vattnet.
Vi fick en som gemensam present och vi använder den många gånger om dagen. Går den sönder köper vi genast en ny den är kanon.
Igår lyckades vi skaffa en påfylld patron. Gott med bubbelvatten!
Ja, fick i juklapp för 1½ år sedan. Den används flera gånger dagligen. Både sonen och jag gillar kolsyrat vatten. Jag varvar med köpt, vill ha fler smaker, men avskyr de söta. Anände den med jordgubb och citron (?) i allt mitt vatten. Skulle önska att det fanns fler smaker för mineralvatten. Lime/citron är jag inte så förtjust i...