• Gung Ho

Ställ era frågor om Familjeliv till oss guider!

Hej,

I mappen 'starka bilder' står nämnt att det är för bla änglabarn. Menas det med detta att det är ok att lägga upp bilder på DÖDA barn (dvs döda på bilden)?

• Gung Ho
    EllieMay skrev 2009-05-01 00:49:41 följande:
    Ja som jag förstått det så är det OK, och många har bilder på avlidna barn i mappen.
    Jo, jag har förstått att det förekommer, men med 'bilder på änglabarn' kan ju även betyda att det är bilder på numera döda barn. Därför frågar jag FL.
  • Gung Ho
    LillaZ skrev 2009-05-01 01:03:35 följande:
    Jag är inte guide, men kanske får svara ändå? Mappen heter ju starka bilder och man kan inte länka till bilderna där t.ex för att folk som inte vill ska behöva se "otäcka" saker..Ja, den får innehålla bilder på avlidna barn. Man väljer ju själv om man vill gå in under någons starka bilder.
    Denna 'vidlyftiga' policy är ju väldigt konstig om man ser till FLs i övrigt låga tak vad gäller att uttrycka sig i forumet.

Men då vet jag iaf vad som gäller, om ingen annan med högre rang anser ngt annat.
  • Gung Ho

Quiet thoughts skrev 2009-05-01 12:56:24 följande:

dom finns bara om man har +medlemsskap. Då ser du en liten gul gubbe som du skall klicka på. Då kommer alla smileys fram. Där man kan välja typsnitt osv
    Hehe, det var bland det beigaste jag hört vad gäller olika sajters försök att locka folk att betala....köpa in sig på VIP-smilies...
Svar på tråden Ställ era frågor om Familjeliv till oss guider!