• Nicke

Ställ era frågor om Familjeliv till oss guider!

ääni skrev 2009-05-29 01:20:39 följande:
    Vad är vitsen med att trådar stängs efter tre månader? Vore det inte bättre om de t ex stängdes efter tre månaders inaktivitet? Eller inte stängdes alls? Blir ett sånt fasligt letande som det är nu... Ni har säkert fått frågan tidigare men jag hittar inte svaret. Så ni kan ju guida
    Från början så var det gå grund av att väldigt stora trådar kunde (kan?) bli jobbiga att hantera för systemet och det har troligen hängt kvar. Det finns förslag på att trådar ska stängas efter ett visst antal månader inaktivitet (om det är möjligt).
  • Nicke
    Prisssan skrev 2009-06-29 09:50:18 följande:
    Okej tack, kan personen fråga någon om detta? Kan han maila redaktionen?
    Det går bra att fråga oss moderatorer i vanlig ordning.

/moderator
  • Nicke
    FamiljenLindwall skrev 2009-07-06 14:13:11 följande:
    Hej jag undrar hur man får pratbubblan man kan skriva i att fungera
    Klicka på denna ikon http://static.familjeliv.se/img/fmli/userFunction-status.gif uppe bland de andra och skriv något.
  • Nicke
    Heidiliz skrev 2009-07-06 14:24:56 följande:
    ..altså jeg tror jeg er blind...men jeg ser ikke 'mina favoriter'........? /Heidi
    Till vänster direkt under FORUM så har du Mina favoriter.
  • Nicke
    Snelson skrev 2009-07-22 22:00:20 följande:
    Om man har startat en tråd i forumet, hur raderar man den då? För det måste jag väl kunna när det är jag som startat den. Eller iaf stoppa så inte fler kan skriva i den...?
    Det kan du inte. Det kan man inte i något forum vad jag vet.
    Du kan dock anmäla din tråd för borttagning men även då gäller vissa regler.
    Vi moderatorer beslutar då om en tråd skall tas bort eller ej. Kriteriet är att ämnet kall vara känslig/personlig (för TS) för att den skall tas bort. /moderator
  • Nicke
    elegi skrev 2009-07-22 22:57:53 följande:
    Tack för att du gick in och svarade, jag hade iaf inget ordentligt svar på den frågan..kan du hjälpa mig med en annan fråga från en medlem? Den ligger i våran guide tråd och i min gb
    Man kan inte använda HTML på Familjeliv.
  • Nicke
    lia76 skrev 2009-07-22 23:19:48 följande:
    Och det har jag redan svarat på
    Jaha. Jag svarade på frågan i #320.
  • Nicke

Då kan vi stänga denna på en gång och forsätta i den nya kan jag tycka.
    Det är onödigt att ha två man kan skriva i när det är ett par dagar kvar.
    Inboxa gärna mig om ni misstycker.

Forsätt alltså i denna tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-298/m45789661.html

Svar på tråden Ställ era frågor om Familjeliv till oss guider!