• Schnooglewookiemush

Ställ era frågor om Familjeliv till oss guider!

• Svar på tråden Ställ era frågor om Familjeliv till oss guider!
  • Schnooglewookiemush
    TindraStar skrev 2009-07-18 19:31:10 följande:
    hur byter man lösenord?
    Inställningar/medlemsuppgifter. Finns en länk där som heter "Byt lösenord".
  • ulrikahö

Hur kan man se hur länge en person varit medlem, eller när den blev medlem?

• lia76
    ulrikahö skrev 2009-07-19 20:07:32 följande:
    Hur kan man se hur länge en person varit medlem, eller när den blev medlem?
    Tror inte man kan se det
  • ulrikahö

Nähä, kan man bara se sitt egna registreringsdatum alltså? Har för mig att någon nämnde i nån tråd att en viss person hade vart medlem endast en (då det gällde en misstanke om "falsk" medlem, som då stärkte misstanken...). 
    Synd, skulle vilja se hur länge en medlem har vart med i FL då man går in och "checkar" dem. Skulle vara bra info, tycker jag. 

• Prisssan
    ulrikahö skrev 2009-07-19 20:25:59 följande:
    Nähä, kan man bara se sitt egna registreringsdatum alltså? Har för mig att någon nämnde i nån tråd att en viss person hade vart medlem endast en (då det gällde en misstanke om "falsk" medlem, som då stärkte misstanken...).  Synd, skulle vilja se hur länge en medlem har vart med i FL då man går in och "checkar" dem. Skulle vara bra info, tycker jag. 
    Kan ju vara så att just den personen var väldigt "synlig" och hade extrema åsikter. Då lägger man ju märke till den och "vet" att den inte varit länge på FL.
    T ex.
    I once had a dream, now i`m asking for a little miracle...
  • ulrikahö
    Prisssan skrev 2009-07-19 20:30:53 följande:
    Kan ju vara så att just den personen var väldigt "synlig" och hade extrema åsikter. Då lägger man ju märke till den och "vet" att den inte varit länge på FL.T ex.
    Ja, så kan det ju såklart ha varit...

Men, tycker ändå att det kunde stå där det står när man senast var inloggad. Ett tips!

Tack för svar!
  • Prisssan
    ulrikahö skrev 2009-07-19 20:38:35 följande:
    Ja, så kan det ju såklart ha varit... Men, tycker ändå att det kunde stå där det står när man senast var inloggad. Ett tips! Tack för svar!
    I once had a dream, now i`m asking for a little miracle...
  • fotbollstjej

hej.
    som jag förståt så kan jag ställa mina frågor här?
    de är så att jag försökt ladda upp bilder på mitt galleri men dom kommer inte upp. vad gör jag för fel?
    bilden jag vill lägga upp är en JPEG-bild och är 3,12 MB stor.
    vad är felet jag gör? är de storleken på bilden som är fel?
    tack för svar.

kramar Anna

• Kaxmaja
    fotbollstjej skrev 2009-07-19 21:08:12 följande:
    hej.som jag förståt så kan jag ställa mina frågor här?de är så att jag försökt ladda upp bilder på mitt galleri men dom kommer inte upp. vad gör jag för fel?bilden jag vill lägga upp är en JPEG-bild och är 3,12 MB stor.vad är felet jag gör? är de storleken på bilden som är fel?tack för svar. kramar Anna
    Ja bilden får vara max 2 MB. Førminska bilden och testa igen
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • fotbollstjej
    Kaxmaja skrev 2009-07-19 21:18:56 följande:
    Ja bilden får vara max 2 MB. Førminska bilden och testa igen
    tack så mycket för svaret men då kommer ett yttligare problem. hur gör man för att förminska bilden då?
Svar på tråden Ställ era frågor om Familjeliv till oss guider!