• Brago

Jag "slog " min 3 åring!

Starka anonyma åsikter här..........

min son är en livlig litet barn med stark vilja å ett sjuhelsike humör. Jag och min sambo har varit stenhård med honom å inte gett med oss men vi har fått slitit som djur för det. När vi känner att snart spricker vi av ilska så tar antingen den ena över striden eller så går jag ifrån om det är bara jag hemma. Räknar till 10 el 100 å går ut igen å tar nya tag.

Var på affärn för några veckor sedan å sonen smet från mig flera gånger jag hade lite svårt at hänga på eftersom jag har en dotter på 11 mån oxå. När jag väl får fatt han så håller jag honom hårt i handen ett bestämt tag. Han blir tjurig i kassa sliter sig loss springer till en tant som stord bakom oss å vrålar MAMMA NÖP MIG å gråter så han får tröst. JAg höll på att dö, å vad jag ällta detta sedan. Höll jag honom för hårt ?? var jag för arg osv osv vet inte hur detta hjälper dig ts men jag tror inte ditt barn blir ligist pga av att du blev elak eller rent av slog men det är gott nog att du vågar skriva om ne å inser att det inte är bra. Finns många idioter här i världen som inte ens har samvete nog att förstå att deras barn far illa. allt ifrån att ungar sover i solsteken i vagnen eller springer runt i klänning även fast det är snö ute eller att de inte ens får man eller varför knakse inte chips till middag.............

Zeth å Lillys mamma
Svar på tråden Jag "slog " min 3 åring!