• Bei Bei

Jag "slog " min 3 åring!

Åse Freij skrev 2009-04-27 21:03:31 följande:
    Vi var på vår arbetsplats tvungna av vår chef att anmäla allt vi hörde.. Nu jobbade vi i försig med år kurs. 1-6. Har jobbat på förskola innan osså., Vi var MYCKET hårdare på skolan. Tyvärr så talade alla barn sanning.. Jag bölade som ett svin,. å tänker mkt på denna stackars pojk. (s0eciellt en av dem) Föräldarna var högt uppsatta. Mamman själv inom kommunen.. std Pappan kommer jag ej i håg exakt. men soc kom till oss fört på skolan, sen hem till föräldrarna. Ingen av föräldararna fick nåt för det. Slapp undan allt.. Å där sitter 3 syskon å e jätte ledsna (iett annat rum), Dagen efter kommer ett papper, från pojken. Att det var hans sista dag, /fast dom var tvungna att betala fritids i x antal månader ändå. Han var sååå ledsen.. å jag ville bara kidnappa han... Jag tror verkligen inte det händer nåt .  Men anser att vi som e vuxcna sk väl ändå kunna stå för vad vi har gjort. Snacka med din tös, se med personal imorron, så ska du få se att det löser sig..
    Du vet kanske om att du har tystnadsplikt?
    ♥ Ronja ♥ Hannes ♥
  • Bei Bei
    Anonym skrev 2009-04-28 10:43:22 följande:
    Bei Bei skrev 2009-04-28 10:41:21 följande: hon vet det säkert, hon sa inga namn.
    Men tillräckligt mkt för att man skulle kunna snoka reda på mer...
    Tycker man ska vara anonym om man ska berätta sådant.
    ♥ Ronja ♥ Hannes ♥
Svar på tråden Jag "slog " min 3 åring!