Jag "slog " min 3 åring!
vampyria2 skrev 2009-04-29 11:22:37 följande:
Hmm jag är helt emot att man slår vare sig kvinnor eller barn MEN det här handlar om att hon slog till barnet på armen och ärligt talat så hade jag aldrig rådit en kvinna att lämna sin man för att han en gång slog till henne på armen, det tror jag faktiskt ingen skulle råda nån till. MEN man ska ta det som en varnings singnal om du TS igen får kännslan elle rentutav slår till ditt barn på armen elle liknande så bör du åtminstonde prata med BVC. de är där för att hjälpa dig i din föräldrar roll och så länge du själv tar kontakt och vill ha hjälp så är det just hjälp du fårDr Mupp skrev 2009-04-29 12:03:54 följande:
min mamma spräckte skallen på min lillasyster, sen hade hon dåligt samvete över det. betyder det då att hon inte var barnmisshandlare? Om jag snor nått i affären och sen har dåligt samvete över det, är jag ingen tjuv då?förstår inte hur du kan jämföra det med ett svagt slag på armen.
Vad jag förstått av ts blev det inget märke efter el att det gjorde ont.Så det kan ju inte varit hårt slag.utan mer som en reflex.