Jag "slog " min 3 åring!
Folk är hysteriska i detta land. EN dask på arm el rumpa klassas som misshandel!!!
MIn bästa väninna, ensam med tre vilda barn, har oxå vid nåt enstaka tillfälle i en stressad situation slagit till nåt av barnen. Detta handlar om typ fem sekunder av hennes tid med barnen. Hon är själv med dem. Skolan anmälde till soc. Soc skickade papper vidare till polisen! Hon blev förhörd i två timmar av polisen. De kom till dagis och skola och filmade barnen mitt under påskfesten på dagis. Barnen förhördes av polis, advokat, soc mm mm. En anmälan måste ju utredas och både soc och polis skötte sitt jobb. Men fyyy, min väninna blev nästan inlagd på psyk av denna påfrestning. Hon är en sån som alltid prioriterar sina barn och är en fantastisk mamma, vem som hesl tkan vid nåt enstaka tillfälle brista i sin föräldraroll, så är det bara. Tycker det är så fruktansvärt hysteriskt! Misshandel av barn är FRUKTANSVÄRT, fysiska bestraffningar likaså. MEN att man vid NÅGOT ENSTAKA tillfälle handlar "eflexmässigt" i en stressad situation, det är mänsklight tycker jag!