Inlägg från: Anonym (Mijo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mijo)

Jag "slog " min 3 åring!

TS, det var inte du som frågade om anonym 10 hade barn. tyckte bara att det inte hörde hemma hör.

Och till dig som skrev om att det är samma sak mamman med insekten gjorde. SNÄLLA! Så du menar att om jag slår någon för att jag tyckte den gjorde fel och om jag slog någon för att hjälpa den så är det samma sak? Okej...

• Anonym (Mijo)

hur vet ni att hon inte kommer göra om det? Kan ju säga av erfarenhet att män som misshandlar mår lika dåligt efteråt som TS och ÄNDÅ gör det om det! Förklara det då ni som tycker att det är okej att slå bara man ångrar sig

• Anonym (Mijo)

Anonym (eeuuhm?) skrev 2009-04-27 12:37:47 följande:

Anonym (Mijo) skrev 2009-04-27 12:34:29 följande: Men herregud, läs ordentligt, det är ingen här som säger det.
    Snälla människa har du inte läst tråden? alla säger ju att hon inte kommer göra om det! hur vet dem det? alla tycker synd om henne för hon är ångerfull ju!
  • Anonym (Mijo)

Anonym (eeuuhm?) skrev 2009-04-27 13:02:15 följande:

Anonym (Mijo) skrev 2009-04-27 12:39:34 följande: och det är fel för att.......... ? Ingen människa är perfekt, inte heller du. Och i detta fallet verkar TS trovärdig, därför får hon medlidande. Du skriver det själv, alla tycker synd om henne för att hon är ångerfull, du hör till dem få som verkar tycka något annat.. Tanken slår dig inte då, att det kanske är majoriteten som har rätt och du har fel? Ingen här säger att det är okej att slå barn, det man säger är att alla är mänskliga. Fast du får ju en att undra..
    så det är mänskligt att slå sitt barn? då vill jag inte vara mänsklig. du vet ju inte om hon slår igen eller hur hårt hon slog. eller hur?
  • Anonym (Mijo)
    näradig skrev 2009-04-27 15:01:42 följande:
    Anonym (Mijo) skrev 2009-04-27 12:34:29 följande: det är självklart långtifrån ok. men det är inget barnet behöver skyddas ifrån eller som mamman behöver hjälp med eller straffas för. det kan hända vem som helst. (utgår bara ifrån den info vi fått). vad tycker du att en anmälan ska leda till i detta fall??
    jag har aldrig sagt att hon ska straffas! Visa gärna det inlägget. Jag sa bara att de kommer göra en anmälan. Jag tycker inte att anmälan ska leda någonstans.
  • Anonym (Mijo)

Anonym (eeuuhm?) skrev 2009-04-27 15:29:44 följande:

Anonym (Mijo) skrev 2009-04-27 13:28:57 följande: Har Mijo dyslexi?! Mänskligt att alla kan tappa tålamodet någon gång, under hög press, och göra något de ångrar. En dask på sitt barns arm eller något riktigt allvarligt.. Nej, jag vet inte hur hårt hon slog eller om hon gör det igen, men inte heller du. Om det gått till som TS säger, så tycker jag inte att det är nån big deal NEJ! Sen kan varken du eller jag veta säkert, men man får ju ha en åsikt utifrån man tolkar inlägget eller??
    Vad skrev jag för fel för att du ska anklaga mig över att ha dyslexi????
  • Anonym (Mijo)
    näradig skrev 2009-04-27 15:31:52 följande:
    Anonym (Mijo) skrev 2009-04-27 13:28:57 följande: nej, och vi vet inte om du kommer slå ditt barn. ORSAKEN och känslorna är det som är av betydelse . ts har ångest och gjorde det av reflefx i en pressad situation. det har hänt en gång.
    Jag skulle aldrig slå ett barn! Aldrig! Det finns andra metoder!
  • Anonym (Mijo)
    näradig skrev 2009-04-27 15:31:52 följande:
    Anonym (Mijo) skrev 2009-04-27 13:28:57 följande: nej, och vi vet inte om du kommer slå ditt barn. ORSAKEN och känslorna är det som är av betydelse . ts har ångest och gjorde det av reflefx i en pressad situation. det har hänt en gång.
    Det har män som misshandlar också
  • Anonym (Mijo)

klart ingen är perfekt men att slå ett barn. vad är ni för människor i den här tråden??? mer djur än människor...

• Anonym (Mijo)

Att ge folk en kram för att de slår sina barn. Vad gör ni nästa gång hon slår sitt barn? "Oj, om en gång är ingen gång så är denna gången den första och första gången är ingen gång"???? Ni är ologiska i era resonemang. En gång är en gång för mycket!

Svar på tråden Jag "slog " min 3 åring!