Jag "slog " min 3 åring!
barnet i fråga kanske fick märke efter att mamman slagit bort insekten? eller upplevde det som ett slag?
Anonym (eeuuhm?) skrev 2009-04-27 12:16:30 följande:
Ringde presic till dagiset och frågade hur det var med X. Fröken sa att hon var så pigg och glad och frågade om de skulle låta henne sova lite extra idag. Jag sa att det lät som en bra ide eftersom hon var trött imorse och inte ville till dagiset. Så nu har jag gjort det, blir det några frågor så säger som det var.
ts till att börja med, skriv inte av dig på detta forum! rannska dig själv med håll dig fr fl om du inte vill ha magsår!
hon "slog" till en ggn på armen.. tycker inte det är misshandel iallafall sålänge det inte sker upprepande ggr lixom..
vet en pappa som slår sin 1åring på handen jätte hårt när han tar grejer på deras tv bord.. vilket inte är så konstigt när man är 1år.. ska man anmäla han då? han gör fel.. tycker jag.. även mamman tycker det till detta barnet men säger inte ifrån ordentligt..
min syster berätta en ggn att hon va där o han smällde till hans hand så den blev helt röd.. såna grejer blir jag mer orolig för eftersom han verkligen menar det också.. TS här inne ångrar det hon gjorde.. som hände 1ggn o förmodligen aldrig mer.. det e mer acceptabelt i mina ögon..