Kläder som gör mannen sexig?
Vilken typ av kläder föredrar ni att männen har på sig nu till våren och allt pirrar lite extra?
Vilken typ av kläder föredrar ni att männen har på sig nu till våren och allt pirrar lite extra?
Egentligen inget särskilt plagg... Mina krav är att oavsett klädstil så ska kläderna passa i storlek, vara rena och välstrukna.
Slafsiga karlar i jympabrallor med häng är inte min grej...
Vårdad, hel och ren ska det vara.
snyggta jeans (lite slitna) som sitter snyggt o en fin halvtajt t-shirt :p
slitna jeans med lite hål i och en tajt t-shirt och mycket smycken till det med
Se där ja, helt och ren och även enkelt!
Snyggt sittande jeans och en åtsittande t-shirt på tjejer är grymt sexig...
Det är inte kläderna som gör mannen, det är mannen som gör kläderna.
Det behöver inte ens vara rent alltid.. En arbetande man kan vara nog så sexig som en välklädd man i kostym..
Allt beror på situationen.
Men de får ju gärna vara hela, och absolut inga häng så man ser kallingarna eller ännu värre: springan!!
arbetakläder kan vara läckert, men privat är nog jeansshorts och tight tröja.mmmmmm
När jeansen åkt av vilka underkläder föredrar ni på oss killar?
En välsittande kostym är alltid såååå snyggt. Men annars håller jag med de övriga om det bara ska vara vardagskläder så ett par snygga jeans som sitter bra och en tight tröja (förutsatt att det finns något som tål att visas upp).
Men när det gäller min egen älskling så spelar det ingen roll vad han har på sig, jag tycker han är sexig iaf! Så häftigt att det räcker att titta på honom för att det ska börja pirra. Fast jag är iofs väldigt svag när han har sina hantverksbyxor på sig.
Omnia: Tighta boxers.
Uniformer är ju alltid hett och det ser man för lite av på stan. Annars tycker jag om skjorta, väst och hatt.
Wifebeater-linne, somrig stil helt enkelt. Lite ovårdad klev just ur sängen, fan vad fint väder det är jag drar på mig det här som ligger på golvet och går ut och tar en glass och njuter av livet - stuk, sånna kläder.
En vältatuerad, muskulös kille. Lagom rufsig i håret. Linne och ett par jeans eller jeansshorts (ner under knät) och ett par snygga skate-skor. My god, jag beskrev precis min sambo ;)
Flip-flops går fetbort!!!!!!!
Och underkläder i sånt här stuk, gärna färgglatt. Allt annat är oacceptabelt!
modette.se/upload/tinymce/modette/18120/kallingar.jpg
En blandning av grön, gul och blått är snyggt.
Jag gillar jeans och skjorta, eller munkjacka, eller randiga långärmade tröjor. Egentligen t-shirt också men min kille har världens tanigaste nördarmar och är fullständigt obekymrad över det så det lär inte bli någon ändring, men snyggt i t-shirt är det iaf inte. Annars är han skitsnygg. Han behöver inga speciella kläder för att jag ska vilja ta av dem, det vill jag alltid. Snarare mer när han har t-shirt .
För övrigt har jag alltid tyckt att vår/sommar är stilöken för killar, det är mycket svårare att få till. Men shorts (inte jeansshorts) och någon t-shirt eller tunn skjorta med uppkavlade ärmar är jättefint. Tycker inte om män i linne.