• Adde69

Rakad pung! Avtändande eller tändande?

Undrar hur ni kvinnor/tjejer här i forumet ställer sig till att man rakar pungen och låter den vara len, jag tycker själv det både är hygieniskt okej, men också tänder jag på det, älskar att känna en hand eller mun som leker med bollarna då när man är rakad.

Men har uppfattat att det kanske inte är så tändande att vara rakad, nu är jag iof inte helrakad, utan enbart pungen, har behållt en sträng ovanför åderpålen .

Så vad går hem? rakat eller orakat?

• Svar på tråden Rakad pung! Avtändande eller tändande?
  • Wild And Crazy

Rakat! Ser frächare ut.
    Hår känns väldigt ohygieniskt och avtändande tkr jag.

• hundpuss
    EricaEkerå skrev 2009-04-27 21:55:25 följande:
    Rakat! Ser frächare ut.Hår känns väldigt ohygieniskt och avtändande tkr jag.
    Kunde inte sagt det bättre själv.
  • Miss M V

Mig spelar det absolut ingen roll alls. När jag har sex skiter jag i om det skulle vara hår där eller inte. Men om killen vill det så är det ju knappast nått jag förbjuder.. men det är pretty upphetsande att se en kille raka pungen.. *drömmer tillbaka*

THE Slyna!
  • Anonym (jag)

Jag föredrar orakat, absolut. Rakad karl är för mig lika avtändande som karl med hårgelé. Men alla är ju olika.
    Däremot suger och slickar jag gärna på hårig pung och stake ... Håret bara försvinner när det blir vått i alla fall. Mmmm.

• Anonym

nä fan de är ett måste med rakad, allt hår ska bort, NICE!

• Pentra

Rakat. Me like! Det är både hygieniskt, snyggt, läckert och sexigt. Sedan är det mycket skönare att smeka en rakad pung, både med händer och med tunga. Hatar hår i maten sas? Det blir också skönare och närmare om båda är rakade. Inte en massa hår som är i vägen och river och knastrar? Tycker alltså att det är skönare att bli smekt när jag själv är rakad.

Även om jag personligen tycker att det är finare utan, så är det ändå OK med en friserad sträng ovanför nöjesfältet.

• JKnas

Jag måste hoppa in här.
    Har själv slutat raka allt förutom pungen, då min hjärna satte in o logiken började ta form.
    Jag sparar alltså över "nöjesfältet" som Pentra så fint la det ( ;) ) för att dämpa när tjejen rider. När hon gned/red (ja ni vet) så kunde det vara lite obehagligt ÄVEN om man var nyrakad.
    Så för min egen del så föredrar jag lite hår över, men jag var kille så mitt inlägg kanske inte räknas?

• shellstr

Det kliar så jävligt om man rakar! (iaf i början)

Svar på tråden Rakad pung! Avtändande eller tändande?