• stjärnströssel

ostimulerat fet.

Hur ofta testade ni med ägglosningsstickor?
    o efter hur många dagar gjorde ni återföring efter posetivt utslag på ägglossningsstickan?

Tacksam för alla svar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-28 08:56
    2 dagars odlat embrio
  • Svar på tråden ostimulerat fet.
  • smurfen08

Jag puffar åt dig, är oxå nyfiken! Jag ska förghoppningsvis göra FET denna månad om jag får ÄL . Är på dag 9 idag och på VUL så såg man inte mycket till äggblåsa så jag hoppas att en vill växa till sig...

• Missvampiria

Jag var på VUL av äggblåsor på måndagen, började med ägglossningstesten på tisdagen. Fick omslag på torsdagen och fick tillbaka ett embryo på måndagen Hade också 2-dagarsodlat embryo...

Nu plussade jag för nästan 2 veckor sen
    Lycka till!

Längtar efter syskon till min son...
  • Missvampiria

Man får göra ET 3 dagar efter omslag. Men eftersom det blev på en söndag (stängt) för min del så fick jag vänta till måndagen istället

• smurfen08

Grattis till plusset!!! Vilken dag var du på då när du gjorde FET?

Missvampiria skrev 2009-04-30 19:16:27 följande:
    Jag var på VUL av äggblåsor på måndagen, började med ägglossningstesten på tisdagen. Fick omslag på torsdagen och fick tillbaka ett embryo på måndagen Hade också 2-dagarsodlat embryo... Nu plussade jag för nästan 2 veckor sen Lycka till!
  • Missvampiria

Tack

Fick omslag på dag 10 och gjorde FET på dag 14.

• Missvampiria

Om man räknar från sista mensdagen förstås..?

• Missvampiria

Eller man kanske räknar från sista mensens första dag? Isåfall blir det ju omslag dag 13 och FET dag 17...

• Missvampiria

Haha vad jag virrar *gravidhjärna*

• janssonskatt
    stjärnströssel skrev 2009-04-28 08:51:19 följande:
    Hur ofta testade ni med ägglosningsstickor?o efter hur många dagar gjorde ni återföring efter posetivt utslag på ägglossningsstickan?Tacksam för alla svar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-28 08:562 dagars odlat embrio
    Testade 1 gång /dag ( på morgonen ), fick utslag onsdag och FET lördag. Hade 2 dagars embryo.
  • smurfen08
    Nä, jag fattade precis
    Missvampiria skrev 2009-04-30 19:27:52 följande:
    Haha vad jag virrar *gravidhjärna*
    Vilken dag efter mens var det?
    janssonskatt skrev 2009-04-30 19:52:30 följande:
    Testade 1 gång /dag ( på morgonen ), fick utslag onsdag och FET lördag. Hade 2 dagars embryo.
  • janssonskatt

Smurfen08: Tror det var dag 19 eller så, fick testa länge !Har för mig att jag började testa dag 11, och hann börja på den andra förpackningen stickor.

• FruNaftra

Jag får tillbaka ett 5-dagarsodlat embryo på dag 6 från ÄL-utslag. Tanken är att man ska få tillbaka ägget när det är i samma fas som kroppen. Så om du har en 2-dagarsodlat ägg så bör du få tillbaka embryot på dag 3 från utslaget på ÄL-stickan :)

Börja testa med ÄL-stickor på dag 10 från första mensdag så kommer du inte missa utslaget Lycka till!!

Svar på tråden ostimulerat fet.