• Miss M V

Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

THE Slyna!
  • Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?
  • Miss M V
    Kerri skrev 2009-04-28 13:44:58 följande:
    När min karl är klädd i sina arbetskläder dvs blåställ, det är kåtslag varenda gång
    {#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_tongue_out} Kan inte annat än att hålla med! Blåställ.. {#lang_emotions_tongue_out}
    THE Slyna!
  • Miss M V
    Elvis Mamma skrev 2009-04-28 19:26:22 följande:
    Dominanta killar i arbetskläder kan vara väldigt "tändande" speciellt om killen i fråga ser lite farlig ut oxå haha
    Fan, varför skrev du så för? *give me*
    THE Slyna!
  • Miss M V
    Oliner skrev 2009-04-28 19:47:56 följande:
    Undergivna slynor som lämnar ut sig till mitt förfogande.
    {#lang_emotions_tongue_out}
    THE Slyna!
  • Miss M V
    Oliner skrev 2009-04-28 19:51:29 följande:
    Miss M V skrev 2009-04-28 19:49:08 följande: Men titta här kommer en liten slyna som vill lämna ut sig helt
    Jaaa, vad ska jag göra MR Oliner för att behaga dig??  Gör allt som en lydig liten slyna ska göra..och då menar jag ALLT!
    THE Slyna!
  • Miss M V
    Oliner skrev 2009-04-28 20:37:46 följande:
    Miss M V skrev 2009-04-28 20:27:31 följande: Sätter på ögonbindel på dig och en gagball, sen binder jag fast din nakna kropp i sängen som ett X med rumpan i vädret.Sen är du min lilla leksak tills mina behov är mättade......
    *Kastar mig in i bilen, mot norrland* Faan, att jobba är skit! Sex är fan så mycket bättre!
    THE Slyna!
  • Miss M V
    Anonym (dark-angel) skrev 2009-04-28 22:38:24 följande:
    Att bli tagen hårt, dragen i håret och nedtryckt över kuken, smiskad.
    Kärleksknop skrev 2009-04-28 22:28:36 följande:
    Att bli koppla och smiskad med den lösa änden av kopplet Annars, alla typer av situationer där jag blir ordentligt fastbunden, helst med hamparep.
    Vildblomman skrev 2009-04-28 21:59:26 följande:
    bara av att tänka på killar i snickarbyxor med bar överkropp.. *aaahhh* oh my lord!
    Oh..dirty little sluts..
    THE Slyna!
  • Miss M V
    Anonym (tjuvkika) skrev 2009-05-12 20:37:02 följande:
    Att bli tagen av en stark man i blåställ, dvs nån byggnadskarl som renoverar hemma hos oss. Detta är en av mina onanifantasier, hihi...
    {#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_tongue_out}
    THE Slyna!
  • Miss M V
    Anonym skrev 2009-05-12 21:42:16 följande:
    När jag äter kanelbullar
    Det är pärlsockret som lockar va? Brukar gå i gång på att slicka på kanelbullarna och sen lägga tillbaka dom vare sig det är i affären jag slickar på dom eller om jag köper hem.. Och om jag är extra kåt brukar jag ta ner en kanelbulle i trosorna och riva loss.. Kommer nästan på en gång.. Du ska se vad jag kan göra i grönsakdisken.. *Himmelrike*
    THE Slyna!
  • Miss M V
    MiniCatti skrev 2009-05-12 21:59:19 följande:
    En man med blåställ, bar överkropp, lagomt stora muskler, brunbränd och svettig mums!
    Fan va alla pratar om blåställ..
    THE Slyna!
  • Miss M V
    LindaJohansson81 skrev 2009-06-28 20:06:20 följande:
    Alltså jag tänder fortfarande på att bara SE min kille....Töntigt jag vet. Men det räcker.
    Inte ett dugg töntigt! Det är love..Det är så det ska vara..
    THE Slyna!
Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?