Inlägg från: Anonym (Nöjd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nöjd)

Bröstförstoring + lån?

Jag sa att jag skulle ta lån till en bil, för jag vet inte hur det är med låt till skönhetsoperationer..........Jag betalade 3000 i månaden på lånet så det var klart inom ett år annars så är det max 5 år om man tar det som på ett bil lån.......

• Anonym (Nöjd)

Nej dom kollar inte upp om det går till bil eller ej.................
    Jag vill vara Anonym bara för att det inte är någon som vet om att jag har opererat mina tuttar, utam sombon

• Anonym (Nöjd)

Du kan ta lån fast du inte har jobb, bara om du får stämpla, så går det som fast inkomst.......

• Anonym (Nöjd)

så något lån för din del, tror jag inte skulle vara några problem

Lycka till

• Anonym (Nöjd)

Mina tuttar kostade 32000....
    Och nej du behöver inte ha fast inkomst som varar i 6 månader...........jag tog mitt lån när jag var arbetslös, men jag stämplade............

• Anonym (Nöjd)

Hör om LO lån på din bank så ska det inte vara några problem ....................

Men ni får väl för stå ts att det inte är så roligt att gå från C som hon antagligen var nöjd över till A................

Även hur finnt det är med små eller stora bröst, huvud saken är den att man ska trivas själv

• Anonym (Nöjd)

Här gjorde jag dom www.kosmetiskkirurgi.se/

Men om hon redan har bestämt sig, så tycker jag att det är bäst att göra dom nu innan hon flyttar från sin far eller...... för det är då man har som mest pengar

• Anonym (Nöjd)

(Lola Jämtland )
    Ja visst skulle det vara underbart om man trivdet utan att lägga sig under kniven.........

Men tyvärr så kunde inte jag det..
    Men i dag gör jag det (trivs med mig själv)

• Anonym (Nöjd)

Ok det bästa du nu kan göra tror jag är att börja spara pengar, och ringa runt till olika kliniker och prata med dom och kanske få komma på en undersökning. Sen efter det så kan du tänka efter hur du vill göra...

Och då kanske du har hunnit att spara i hop lite pengar så att lånet inte blir så stort.

• Anonym (Nöjd)

Nu såg jag att dom har höjd priset sen jag opererade mina tuttar.........HMMM

• Anonym (Nöjd)

Är du med faket så är det inga problem till att ta ett LO lån......
    Men gå och prata med banken nu innan oxå........

Och kan du inte höra med din far om inte han kan ta hand om pengarna, som du klarar av att spara i hop, så slösar du inte upp dom

Lycka till

Svar på tråden Bröstförstoring + lån?