Inlägg från: NormaJeane |Visa alla inlägg
  • NormaJeane

Bröstförstoring + lån?

Hej
    Är otroligt sugen på att förstora brösten då jag gick från C till A kupa efter jag fick min son. Har inga pengar undanlagda eller så utan ifall jag ska operera mig så skulle jag bli tvungen att ta ett lån.

Lånar banker ut pengar till skönhetsoperationer?
    Ni som har tagit lån, hur mycket betalar ni tillbaka i månaden ungefär och hur länge kommer ni göra det?

Är så jätte tacksam för svar!

• Svar på tråden Bröstförstoring + lån?
  • NormaJeane

Nu kanske det här låter jätte dumt, men vad vet jag... Kollar dom inte om man köper en bil eller ej? Kollar dom tex om man har körkort när man lånar?

• NormaJeane

Hur är det med inkomst och så där när man vill ta lån?
    Jag börjar jobba snart på heltid men bor hos min far och kommer göra det i kanske 2-3 år frammåt. Jag kommer att ha ett par tusen över varje månad då jag inte har så höga kostnader när jag bor hemma.

• NormaJeane

Anonym (Nöjd) - Okej :) Vad kostade det att förstora dina bröst?

Lola - Små bröst kan vara jätte vackert och jag skulle vara helnöjd med mina om dom inte var så tomma.. Det e liksom för mycket hud och för lite innehåll efter att jag har gått ner så mycket i vikt...

• NormaJeane

ticktick - Självklart är det smartast att jobba och lägga undan pengar så slipper man ju ränta och allt, men det känns bara som om jag inte orkar vänta... Är så sugen...

Anonym (nöjd) - Vart gjorde du dom?

Lola - Så många ser inte mina bröst utan BH/Bikini men man ser ju utanpå om man e helt platt framtill eller om man har bröst.. Har dessvärre alltid tyckt att stora bröst är snyggare än små vilket är synd, hade jag tyckt tvärtom så hade jag ju varit nöjd helt gratis :)

• NormaJeane

ticktick - Japp jag tycker också att det är smartare att vänta. Men samtidigt så vafan.. Jag är ung nu liksom. Inte kul att vara 18 år och se ut som en gammal tant när man är naken liksom...

• NormaJeane

Lola - Jag tror att min kropp kommer att se likadan ut om några år och har så svårt att acceptera att ha en kropp som ser 15 år äldre ut än vad den är. Tror att den känslan kommer att finnas kvar om ett par år också

• NormaJeane

Lola - Hade jag inte fått barn så hade min kropp nog inte vuxit klart vid den här åldern, nej. Men nu tror jag nog att hela den grejen skyndades på eftersom att jag blev gravid och födde ett barn.

• NormaJeane

Anonym (Nöjd) - Jo det var min ide. Börja jobba och lägga undan ett par tusen i månaden och under tiden kolla runt och börja rodda ihop något.
    Mest är jag väl rädd att banken inte vill låna ut pengar till mig......

• NormaJeane

såsen - absolut är det en bra ide att spara pengar. Men har otroligt svårt att hålla i och lägga undan pengar.. Har jag pengar så gör jag dessvärre av med dom. Dom går ju alltid åt liksom.

Men som det blir ut nu så blir det väl en blandning av att spara och ta lån. Det låter mest realistiskt för mig.

• NormaJeane

Anonym (Nöjd) - Vad är ett LO lån?

Tack :)

• NormaJeane

Minna1982 - C hade jag INNAN graviditeten.. Blev mäkta chockad efter amningen när allt fanns kvar rymdes i en Akupa....

HelleGbg - Men det jag inte förstår är att kan man verkligen skaffa lån när man bor hemma?

Svar på tråden Bröstförstoring + lån?