-
-
Svar på tråden bloggfamiljen
-
Jag kommer inte in på sidan heller. Den här länken är bruten, står det bara...
-
vad synd =/
det är ju min kvälls och morgon ritual..läsa alla bloggar haha
-
Jag kommer inte heller in! Ville ju kolla om bebisen kommit!
-
ja samma härNisses lada brinner skrev 2009-04-29 09:25:13 följande:Jag kommer inte heller in! Ville ju kolla om bebisen kommit!
-
mm jag med ! kollar och kollar men det funkar aldrig. fasen då. hela min morgonrutin e förstörd idag : (
-
Jag skulle precis fråga samma sak här. Vill ju veta hur det gått inatt för Hanna! Sessan är nog född nu tippar jag på. Hoppas allt gick bra! & att sidan börjar fungera snart igen.
-
Nu kommer man in! Iaf delvis...
-
ja samma härandypandy skrev 2009-04-29 09:54:10 följande:mm jag med ! kollar och kollar men det funkar aldrig. fasen då. hela min morgonrutin e förstörd idag : (
(shit vilket liv man har hahahahahaha) -
jaa tänkte också på vilka ilands problem man har !!! haha ! men nu har Hannah skrivit iallafall även om man ej kan gå in på sidan. den hade brakat av alla oss som ville läsa till morgonkaffet !!!! haha
-
hahahahahaandypandy skrev 2009-04-29 14:22:39 följande:jaa tänkte också på vilka ilands problem man har !!! haha ! men nu har Hannah skrivit iallafall även om man ej kan gå in på sidan. den hade brakat av alla oss som ville läsa till morgonkaffet !!!! haha
ja verkar ju inte bättre