Inlägg från: Granada |Visa alla inlägg
  • Granada

    *Syskonmammorna sep-nov 08- vikt&hälsa - peppningstråd!* del 3

    Hoppar väl in i den nya trâden men +1kg ....hoppas det är mens eller nât som spökar, dâ kan jag tillfälligt lägga pâ mig nât kg. Bara att kámpa vidare, känns som en bergochdalbana det här, skulle föredra störtlopp, rakt nerât i en rasande fart

  • Granada

    Nu har jag gâtt ner igen. -4 kg ligger jag pâ nu T om mannen har lagt märke till det. han sa typ -Nu ser du inte ut som en kossa som du gjorde förut! han är inte sâ bra pâ att välja sina ord den mannen inte, haha!

  • Granada
    Schohoo skrev 2009-05-07 16:42:00 följande:
    Haha! Men Grattis! Nice! Hur mycket till ska du ner då?
    10 kg till vill jag ner
  • Granada

    Oj dâ Tirre...jag har jojjat en del ocksâ men sâ plötsligt sâ gâr det ner igen. Vet inte hur jag ska peppa dig tyvärr . Men ge inte upp! Tänk 2 kg men inte mer!! och ta tag i det igen. Jag tappar ocksà lusten för minsta + pâ vàgen men nu sist sâ tänkte jag nej! jag ska ner och minsann. Veckan efter sâ hade jag tappat det jag gâtt upp och lite till.
    Just nu ligger jag pâ -4,5. 9,5 kg kvar. Ska opereras för gallan nâgon gâng framöver....kanske ger en extra skjuts eller bakslag . Men det blir tidigast i augusti tror jag för jag reser ju till Sverige hela sommaren.

  • Granada

    Schohoo: Wow, det rasar som bara den för dig.
    Jag verkar ha kommit in i en bra rytm nu. 1 kg/vecka unjefär. Kanske jag fâr drag hjälp av ammningen. Innan 6 mânader efter fl har kilona suttit som berget men nu har 5 försvunnit Jag äter det mesta men precis sâ jag blir mätt och det verkar funka bra.

  • Granada

    Här har det stàtt still den här veckan. Gör en liten tabell men ny mâlsättning. Har bestämt att satsa pâ ett par kg till

    Kg att gâ ner totalt: 15 kg
    Gâtt ner hittills: 5 kg
    Kvar att gâ ner: 10 kg

  • Granada
    slovenly skrev 2009-06-06 22:06:51 följande:
    jag har slutat väga mig! märker på kroppen att den blir mindre både här å där men vågen visar ingen förändring alls! skitirriterande!fortfarande 10 dumma kilon kvar mao....
    Oj precis som för mig. Det gick nerât och nu still men jag känner mig smalare. Kanske vi bygger muskler
  • Granada
    CasaMia skrev 2009-06-12 23:37:43 följande:
    Jag vägde 78,5 kg häromdan, 90 kg när jag skrev in mig på MVC förra våren...
    Det är ju toppen!
  • Granada
    Schohoo skrev 2009-06-13 11:44:39 följande:
    Superbra jobbat! Själv väger jag ungefär samma som när jag blev gravid, och nu har det varit så mycket på sistone så jag lägger ner bantningen ett tag. Njuter av sommaren och ska försöka att inte gå upp FÖR mycket! Och sen tar jag tag i dom sista kilona efter sommaren´!
    Jag ska göra tvärtom. Är ju hemma ensam med mina 2 pojkar, den store blir 2 nu i juli sa det är ju dâligt med tid att sköta kosten med 2 sâ smâ . Slänger i mig nât i farten oftast. Sambon âker klockan 8:00 och kommer hem 20:30 sâ gym blir det inte heller tid för. Nu ska jag till sverige i 8 veckor och promenera med mamma och ta tag i maten. Hon vill ocksâ gâ ner sâ det blir ju jätte bra med peppning
    Ha en bra sommar allihop!
Svar på tråden *Syskonmammorna sep-nov 08- vikt&hälsa - peppningstråd!* del 3