Första Pergotimeförsöket kommer snart!
Enligt uträkningar ska jag har min mens runt den 16/5, då börjar min första Pergotime kur...Någon annan som vill haka på??

Fick mens idag, 7/5. Börjar första Pergotime kuren på måndag, 11/5. *hoppas*
Ska till gyn på måndag. Tänkte (om de inte föreslår) tjata till mig pergo eller liknande. Trött på att inte veta när äl är. Så jag hakar på......snart!
Slutar ta Primolut pa tisdag och pa 5e mensdagen startar den allra forsta kuren Pergo sa jag hakar garna pa har.
Tack Primolut tar man for att fa igang mensen. Har inte haft mens sedan i borjan av februari. Den bara forsvann och inte ar man gravid. Sa, nu hoppas jag att det hjalper och att jag fra mens i nasta vecka. Annars kan man ju inte at Pergon.
Detta kommer att bli allra forsta forsoket sa man far ju hoppas att det funkar. Lyckat till du med
Hej!
Ja hakar gärna på men vet inte när bara... väntar på min mens! Så himla tråkit när mina tabletter bara ligger där å vänta på mig! Är 45 dagar sen jag hade mens så ja hoppas, hoppas att den är på väg snart!
Hur länge har ni försökt?
Jag tog ut min spiral i juni och fick första mensen i augusti så vi har försökt sedan dess!
Blev konstaterat att jag har PCO för ca en månad sen. Tyckte det va jobbigt först men sen kändes det bara bra! Nu får vi ju hjälp!
Jo, jag brukar ha långt mellan... ibland "bara" 40 dagar, ibland 60... Jättetråkit är det!
Åt du Pergo med ditt första barn med?
Hej johannary och alla andra....
Nu har jag hittat hit!!!!!
jag avslutade min kur av primolut i Fredags och fick min efterlängtade mens igår!!!! Jippi!!!
Primolut skall dock ha ett varnande finger, åt de i 10 dagar och mådde inte alls bra av dem....vart jättenere o kände mig helt ur balans...men hur som helst, nu är ju de över och på torsdag börjar jag med pergotime....
Så beräknad BIM är runt 31/5 för mig