• 1111

Sjukskriven men "jobbar" som daytrader - är det ok?

Helt klart ok. Va skulle det spela för roll. Om man är sjukskriven kan man vara det av olika anledningar. Brutet ben tex, ja då kan man inte göra vissa saker. Fobi av olika slag, torgskräck tex. Ska man istället då bara ligga hemma i sin soffa och stirra i taket.

Vad får man göra när man är sjukskriven? Får man ens skita och torka sig själv? Duscha? Mikra sin mat i mikron? Laga mat? Baka ett bröd? Bädda sin säng. Tvätta sina kläder? Spela ett datorspel?

En del anser att man INTE får göra ett skit. Då kan ju alla sjukskrivna ta livet av sig då isf. Om man ändå inte får anses ha rätt att GÖRA NÅGOT ÖVERHUVUDTAGET.

Fan va irriterad jag blir när folk ska hålla på och tjafsa.

Daytrayda du - helt ok i mina ögon. Ingen hade brytt sig om du varit sjukskriven en månad för att du brutit två ben och ett nyckelben samtidigt som du suttit och spelat poker på nätet, oavsett om du förlorat eller vunnit...

Haja läget?

• 1111

Skit i va vi på familjeliv har för moral i den frågan. Det bestämmer du helt å hållet själv ju. Är det inget jobb så trejda på du hoppas bara att du inte loosar så mkt utan snarare tvärt om... hehe

Lycka till!

• 1111
    Anonym skrev 2009-05-04 06:41:33 följande:
    Lumi;) som tips. Snyggt jobbat Blomma! Jag swingtradar inte och sover inte med mina aktier:) Det är ju lite upp och ner vad "the big boys tror", men expertdirekt har sagt ner, ända ner till 680 ("brrr") så jag tror på det. Om du blankar så rullar ju pengarna fortare in!!!, för nedgången går ju fortare än uppgången. Uppgången ha rgått lite väl fort, om inte en nedgång så en konsoidering behövs! ED har nyligen (i helgen) rekat RnB och sagt att de skall upp till 9 spänn. Han har kusligt rätt i sina rekat... Jag tror att jag skall sälja av i långa portföljen, det är ju ingen mening att följa med på resan ner ;) ( vad bankerna än säger...hehe) Ed rekade NW på 8,8 :) Bara lite som trackrecord, men det kanske är du som är ED?!?
    Vilket härligt snack, hur lär man sig daytrejda jag vill också tjäna pengar
Svar på tråden Sjukskriven men "jobbar" som daytrader - är det ok?