Dags för sommarens pärlor! Del 15
Tjingeling!
Tänkte höra med er som bor i Malmö med omnejd: Vill ni komma på ljusparty här hemma hos mig den 24/5 kl16. Är någon intresserad så maila mig gärna så jag vet hur mycket fika jag ska fixa!
Kram
Tjingeling!
Tänkte höra med er som bor i Malmö med omnejd: Vill ni komma på ljusparty här hemma hos mig den 24/5 kl16. Är någon intresserad så maila mig gärna så jag vet hur mycket fika jag ska fixa!
Kram
Tjingeling gott folk.
Snacka om datortid för mig, Lucas har sovit nu sedan kl 10 då han slocknade i soffan. Är hemma och vabbar då han är rejält förkyld, stackaren. Men det positiva är att jag får hyfsat mycket gjort i alla fall.
Ville bara höra av mig så ni vet att jag lever
Kram Joanna
Ååååh vad det är kul att pärla, det var så längesedan jag knåpade ihop något. Men nu gjorde jag två armband. Lite i Jollsans stil, men åh så enkelt och snyggt .
Kika i galleriet, standardmappen!
//joanna
hihiiiiii!
Snyggt Morty!
Tänkte bara kika in och titta till er. Även om jag inte skriver så mycket här så kikar jag in varje dag .
Nu på torsdag ska jag ha pärlkurs i Svalövs-trakterna så ajg får väl sätta mig och pärla en stund imorgon!
Men nu kallar sängen
Natti
//joanna
Mammas ena njure är totalt igensatt med sten. Hon hade njurstensanfall för många år sedan, som gick över som det skulle. För ett tag sedan fick hon UVI och fick penicillin, hjälpte inte och fick en kur till. Efter många undersökningar så upptäckte dom att ena njurens funktion var nedsatt.
Efter fler undersökningar så visade det sig att hon hade "korallrev" i njuren, troligen skulle det bli OP. Efter fler undersökningar så visade det sig till slut att det inte går att rädda njuren då den är helt igenkorkad. Så den ska opereras bort. Hon har haft ont hela tiden men inte mer än att det gått att hantera. Men nu har det ökat så mycket sista tiden att hon är grön i huvudet av smärta och kan knappt stå på benen. Hon får smärtlindrande men det hjälper inte direkt.
Imorgon ska hon till läkaren och pappa ska med. Det är första gången jag ser honom så orolig. Han ska trycka på så att det blir OP tidigare än till hösten, så länge kan hon inte gå så här. Jag har aldrig sett henne så här, det är hemskt, hon bara sover hela dagarna och spyr av smärta.
//Joanna