LiseZ skrev 2009-05-20 21:57:23 följande:
Hahah nää dom har jag lagt på hyllan ett tag.. har sagt till den lilla damen att det kommer att TID ju.. Har faktiskt fått in 5 beställningar denna vecka från hemsidan och då från människor "utifrån" & alla var namnsmycken i någon form.. *s* Det är nog rekord för mig med beställningar från hemsidan.... från människor man inte känner.Sen ska jag ju stå på marknaden här i Fruängen på fredag så jag försöker & producera lite till det... men när man verkligen skulle ha lust & skapa lite så "känner" man inte för det..Men ni som bor söder om Stockholm får mer än gärna komma & hälsa på.. det brukar va en lång dag.. 9-18 står jag där.. Jollsan.. (stansdrottningen) eller någon annan som vet.... stansar?? Finns det satansar någonstans som "tar" mer än de från Classe... Tänkte att bokstäverna blir mer skarpa..Tjhooo & tbx till pärlbordet
Vad roligt med så många beställningar
Lycka till på marknaden imorrn, synd att det inte var nästa helg för då åker vi innanför tullarna
Ang stansarna har jag ingen koll på vart det finns andra, sargenta har jag hört talas om....men inte forskat nämnvärt i frågan
Hittar du kan du ju dela med dig om du vill