Rakade killar..
Sambon här gör de...
och ja ALLT åker bort här oxå
Sambon här gör de...
och ja ALLT åker bort här oxå
ne min tycker det är obehagligt att vara rakad där nere o trivs inte alls i det. men det händer att han trimmar ner stråna,så det blir mjukt o kort ändå.
Min sambo rakar pungen,roten men lämnar en liten sträng upp mot naveln. Sexigt som tusan!
Min man rakar sig... vilket jag gillar ;P
märkte en dag att min man rakat pungen. ha ha ha. det visade sig han gjort det länge men jag hade aldirg tänkt på det innan. Annars är han inte rakad, vill han ska ha hår. Jag själv rakar bikinilinje, har rakat helt en gång men det var inte behagligt. Jobbigt hålla fint...
Jag är kille och är i stort sett helrakad, sparar bara lite grann upptill om man säger så... har varit det i flera år nu och tror inte alls att jag skulle trivas med en massa hår därnere.
Min fru föredrar att jag inte rakar annat än pungen.
Min man är helrakad, jag föredrar helt klart att han är det. Själv ansar jag bara för att undvika hemska svampinfektioner som jag får om jag rakar helt.
Hårigt ska det vara! Rakade karlar är avtändande, skillnaden mellan mig och en karl är håret och att de är större, bredare, hårdare än jag. (Rätt hårlös i mig själv) Håriga armar, ben och bröst och kring kuken, mums!