• vadskajaghetadå

Är alla ica maxi lika bra?

Brukar handla på city gross och ica kvantum, ica kvantum i kungens kurva oftast eftersom de har så bra kvalité.

Åkte ut till ica maxi i botkyrka och vi kommer handla där i fortsättningen.

De säljer ju kläder, väster, leksaker etc dessutom, men det som får oss att handla där i fortsättningen är det ekologiska utbudet!

Har aldrig sett så mycket ekologiska varor nånsin
    Är de likabra på de som ni vart på också?

• Svar på tråden Är alla ica maxi lika bra?
  • Minas

Ja! Eller här i Umeå är de bra iaf, jag är en stor Maxi-fan!

• vadskajaghetadå
    Minas skrev 2009-05-03 01:34:18 följande:
    Ja! Eller här i Umeå är de bra iaf, jag är en stor Maxi-fan!
    Ok haha!
    Me det tar ett tag inna man kommer fram till maten, inte lika uppskattat av sambon
  • Minas

Hehe nej det finns ju så mycket annat roligt att titta på, de har ju ALLT! Jag brukar åka själv, annars får jag aldrig gå i lugn och ro och sen är väl inte sambon särskilt ledsen över det precis!

• Marma

I kalmar tycker jag att Coop e bättre än Maxi. De har fräshare o mer utbud tycker jag. O personligen så tycket jag Maxi e rörigt här.

• Havsluft

Jag är helt kär i min Ica Maxi här i Göteborg och handlar "allt" där.
    Men ibland handlar vi även på Ica Maxi i Skövde, och den är inte alls lika bra... Jag blir nästan alltid irriterad när vi är där - en del saker finns inte, grönsakerna är dåliga etc. Så mitt svar är nej, alla Ica Maxi är inte lika bra, men "min" Maxi är toppen!

• Snooze

Är ett troget MAXI-fan här i Uppsala....

• mm m

Har inte jämfört just de ekoligiska produkterna men jag tycker dt skiljer stort på hur bra Ica maxi butikerna är

• timri

Handlar på Ica Maxi i Nacka, händer att jag besöker den i Botkyrka också. Tycker nog att dom är lika bra, båda butikerna. Stora, och med ett brett sortiment.

• vadskajaghetadå
    timri skrev 2009-05-04 23:16:30 följande:
    Handlar på Ica Maxi i Nacka, händer att jag besöker den i Botkyrka också. Tycker nog att dom är lika bra, båda butikerna. Stora, och med ett brett sortiment.
    jag har också handlat där i nacka, gillar den med.-9
  • PerG

ICA är ju en blandning mellan centralägda och franchisedrivna butiker så det kan ju finnas skillnader mellan dem då varje butik kan bestämma över sitt sortiment.

Coop m.fl. är endast centralägda och styrs på ett annat sätt centralt så där är det nog mer lika mellan butikerna.

Svar på tråden Är alla ica maxi lika bra?