• banane­r är gula
    Äldre 3 May 16:36
    11972 visningar
    55 svar
    55
    11972

    Scouter - töntarnas elit!

    Om min dotter någon gång kommer fram och säger att hon vill gå med i scouterna så kommer jag överväga att lämna över henne till en fosterfamilj. Vilken skam det skulle vara! Hur sexiga är scouter på en skala? Fan de är så töntiga och osexiga att de hamnar utanför skalan.

    Scouter är den gruppen människor som man har rätt att peka på medan man hånskrattar, de är de nördigaste av nördar!

    Ett ex till mig avslöjade att han varit med i scouterna som barn. Det var så han blev ett ex.

    Värst av allt är scouter som inte vet sin plats i samhället, som är kaxiga! Nej, de bör vara ödmjuka och försynta, och inte käftas med oss normala människor!

  • Svar på tråden Scouter - töntarnas elit!
  • banane­r är gula
    Äldre 3 May 16:41
    #2
    drea skrev 2009-05-03 16:37:53 följande:
    men har du problem eller... scouter är ju varken töntigt eller kaxiga. de är helt vanliga människor. de hjälper inte tanter över gatan
    NEJ! De är inte normala!

    Jag stötte idag på ett gäng scouter, de var sådär som nördar/töntar brukar vara! De såg NER på vanlight folk, som mig. Jag var lite trött och bakfull, och de började med sin nedlåtande attityd att påpeka att "så går det när man dricker" och så hånskrattade de! USCH!

    Tur att scouter är så töntiga att de aldrig får ligga, då förs deras gener iallafall inte vidare!
  • banane­r är gula
    Äldre 3 May 16:43
    #5
    drea skrev 2009-05-03 16:42:31 följande:
    men scouter är ju oftast tillsammans med varandra, så de får nog ligga med varandra de med. och de dricker alkolhol också.
    Usch hemska tanke. Skulle jag kunna göra en spy-smiley skulle jag göra den nu.
  • banane­r är gula
    Äldre 3 May 16:43
    #6
    drea skrev 2009-05-03 16:42:31 följande:
    men scouter är ju oftast tillsammans med varandra, så de får nog ligga med varandra de med. och de dricker alkolhol också.
    Usch hemska tanke. Skulle jag kunna göra en spy-smiley skulle jag göra den nu.
  • banane­r är gula
    Äldre 3 May 16:44
    #8
    mion skrev 2009-05-03 16:43:07 följande:
    Men herregud,var tvungen o kolla om tråden låg i sandlådan,men förvånade nog nej det gjorde den inte... Barn älskar ju i regel sånt o du tycker det är töntigt?? VÄX UPP!
    Newsflash: Det finns vuxna scouter! Fatta va perverst.
  • banane­r är gula
    Äldre 3 May 16:46
    #10

    Dom klär sig som Hitler Jugend, det finns inget normalt med det!

  • banane­r är gula
    Äldre 3 May 16:54
    #15

    Malte och Majas Mamma skrev 2009-05-03 16:52:45 följande:


    Hihi, jag måste få skratta lite. Alltså, jag, min man och 3 av hans kompisar har en liten vikt-tävling. Den går ut på att killarna ska gå ner ett visst antal kilon innan min och min mans bebis har bf. Den som inte lyckas med detta måste gå med i scouterna och om det skulle visa sig att alla 4 går ner ett visst antal kilon så måste jag gå med i scouterna. Alla har väl lite panik över att gå med i scouterna. Jag vet egentligen inte varför jag tycker att scouterna är så hemskt. Inte bara min grej, men det är en bra grej/straff för att få fart på killarna som behöver gå ner i vikt.
    Med det straffet så borde det nog motivera även den lataste soffpotatis att gå ner i vikt! Hoppas för din skull att någon av killarna misslyckas!!
  • banane­r är gula
    Äldre 3 May 17:04
    #19
    RuNdOmMaGeN skrev 2009-05-03 17:00:15 följande:
    bananer är gula skrev 2009-05-03 16:41:02 följande: Vaddå tur att scouter inte får ligga?! Jag har sjäv varit scout i många år och det är ett jäkla pippande! Du kanske skulle behöva få något själv, så du får upp humöret lite.
    Att ligga med en annan scout räknas inte. Det är lite som att ligga med ett uppblåsbart får kan jag tänka mig.
  • banane­r är gula
    Äldre 3 May 17:11
    #22
    krabban skrev 2009-05-03 17:10:14 följande:
    Ts är bara avundsjuk och bitter för att han/hon inte fått vara med i scouterna! Synd för världen att Ts har fått ett ligg nånn gång i tiden!
    Jag trodde scouterna var en grupp öppen för alla? Så det hade inget att göra med att inte FÅ vara med, jag var helt enkelt för cool för sådana töntiga aktiviteter.
  • banane­r är gula
    Äldre 3 May 17:28
    #27
    Bonanza skrev 2009-05-03 17:25:07 följande:
    Jag kommer att dö en liten smula om min unge blir: Scout Fågelskådare Orienterare Folkmusikspelare Aktiv inom nykterhetsrörelsen Hockeyspelare Så jag håller med TS.
    Ja, eller typ, trombonmusikant!
  • banane­r är gula
    Äldre 3 May 19:54
    #37
    Behemot skrev 2009-05-03 19:39:48 följande:
    Men allt det där kan man väl göra utan att se ut som en hitlerjugendkandidat?
    Men exakt!
  • banane­r är gula
    Äldre 3 May 19:55
    #38

    Fast att sitta i en fucking granskog och sjunga vid en lägereld, utklädd till smånasse, är inte rätt nånstans alltså.

  • banane­r är gula
    Äldre 3 May 20:10
    #42
    Trileia skrev 2009-05-03 20:08:11 följande:
    Tja vad vet jag.. jag är inte filatelist.
    Men det verkar Tecken vara... Pinsamt.
  • banane­r är gula
    Äldre 3 May 20:14
    #44
    Tecken skrev 2009-05-03 20:13:50 följande:
    bananer är gula skrev 2009-05-03 20:10:00 följande: Ja, för det är ju inte så att tråden ligger i Sandlådan och jag har lagt till en massa smileys
    Erkänn du är en av dem!!
  • banane­r är gula
    Äldre 3 May 20:18
    #48
    Tecken skrev 2009-05-03 20:15:34 följande:
    bananer är gula skrev 2009-05-03 20:14:36 följande: Jag erkänner ingenting. Däremot bekänner jag mig till den lilla, exklusiva skaran här på FL som kan Googla Där kan man få svar på allt, t ex vad taggarna på ett frimärke heter.
    Äh, gå och stryk dina khakishorts du...
  • banane­r är gula
    Äldre 18 May 21:24
    #50
    Themis skrev 2009-05-03 21:22:46 följande:
    Jag kan inte motstå att länka till denna tråd-mest avtändande hobbyn: www.flashback.info/archive/index.php/t-534140...
    Jag orkade inte läsa igenom hela, bara 3 sidor ungefär. Är det nån där som nämner scouter också?
Svar på tråden Scouter - töntarnas elit!