Hjälp Kattnamn??
Vi ska förmodligen skaffa en kattunge, en liten tjej. Så hjälp mig nu att komma på en massa bra namn!! Inte för söta, utan lite mer häftiga, "fisförnämna" namn.
Vi ska förmodligen skaffa en kattunge, en liten tjej. Så hjälp mig nu att komma på en massa bra namn!! Inte för söta, utan lite mer häftiga, "fisförnämna" namn.
Vår honkatt heter Vilda! Det passar henne perfekt, en riktig vilding
Lycka till!
*puff*
Jag har en Tissan o en Ziggy..
Stallkatten Frida..
Min gamla hette Thurid..
Nivea vart en stallkattunge
Mina små tjej katter heter Yatzy och Smirran (Hette först Smirnoff men det blev sen smirran) Jag har två namn som jag ska ha för framtidens djur också..Till min framtida hund..-Zelda och Emser till en framtida han katt (Som tablettasken du vet..kattens tassar liknar godisbitarna )
Jag har alltid velat ha en röd katt som heter Kosmoskatten!
Våra katter heter Missy, Phoebe och Whisky, men kallas Mjauan, Fibban och Pinnen!
min katt tjej heter salsa och killarna heter bubben och lego
Tack för alla förslag!!
Tar gärna emot fler
Våran stackars katt fick heta just "Katten" i dryg två år innan jag en dag kom på att han var en liten Bosse
Tidigare katter i familjen har haft så tjusiga namn som Sune o Nisse
Moneysister: Hihi... Både Nisse och Bosse finns som kattnamn i släkten. Tycker det är härligt med sådana där "gubbnamn" på katter. Finns även en Ragnar
Nu är det ju en liten fisförnäm kattflicka som vi ska ha, svårt med namn är det!!
Våra kattpojkar som tyvärr inte kunde flytta med till vårt nya hus, utan blivit "adopterade" av mina föräldrar heter Nimbus och Karkaroff. Vi har kört lite "Harry Potter tema" där men kommer inte på något bra tjejnamn därifrån.
Selma-Louise
Duchesse
Chanel