• Rebecca88

rul i v. 20 sent?!

Jag fick tid för rutinultraljudet 20 maj, då jag är i vecka 18+4, tänkte att det var ganska sent men ändå inte SÅ sent. Vart på akuten idag pga magsmärtor men det var ingen fara, fick iallafall göra ett vaginalt ultraljud och blev framflyttad en vecka, alltså kommer jag vara i vecka 19+4 när jag gör ultraljudet. är inte det väldigt sent???

• Svar på tråden rul i v. 20 sent?!
  • Emelie 86

Jag fick min tid i vecka 20 jag med 19+1 tycker med de e sent
    men de e väl så

• Rebecca88

Jag såg på en hemsida att man borde ha gjort det i vecka 18 - 19. Men ajg kan väl stå ut och vänta, såg bebisen idag ju :)

• destino

det är jag med v 19+3 då jag skall på rul
    det är svårt med tider;(

• saltflingan

v 18-20 brukar ofta anges som tiden man brukar göra rul.

• Kajsa86

Jag gjorde mitt rul vecka 19+1... min barnmorska sa att de hade ändrat och att det var bättre att göra då. Frågade dock inte varför men det var vad hon sa

• Kajsa86

Altså ändrat vilken vecka man skulle göra ultraljudet i... Hon sa att många gjordes i vecka 19-20 nu istället!

• Loup Garou
    saltflingan skrev 2009-05-04 23:15:28 följande:
    v 18-20 brukar ofta anges som tiden man brukar göra rul.
    Japp så står det i dom papper jag fått från bm så sent är det inte.
    Loppan Bf 24/7 2009
  • Nattie

Med mitt första gjorde jag i vecka 18..Nu 4 år senare så verkar de som att man får gå längre..Nu har jag inte tid först den 27 maj då är jag i vecka 20..Eviga längtan..!!

• Lisoo

Jag ska göra rul i 19+4, tycker också det är sent men det kanske är för det är många i kö..

• Miila99

Jag ska också på UL 20:e maj och då är jag också i vecka 18+4 och enl. tidigare UL är jag i vecka 19+3.
    Lustigt att det var nån som hade samma datum och vecka...=)

• Songbird1

jag gjorde oxå mitt UL i slutet på vecka 20, så det är lugnt. lita på proffsen

• fru jönsson

Vi ska också gå 19+1, tänker att det bara är bra med så sent som möjligt. Jag är så otroligt nyfiken på vad det är för kön på krabaten där inne så jag hoppas de kan se det då :)

Svar på tråden rul i v. 20 sent?!