Inlägg från: Indiansommar |Visa alla inlägg
  • Indiansommar

Resemakarn

Vi har bokat en bussresa till Spanien med resemakarn. Är det någon här som rest med dom?? Eller har ni kanske bokat resa med dom???
    Hade varit kul och få veta lite mera vad folk tycker om dom!!

• Svar på tråden Resemakarn
  • Indiansommar

Pyff
    Vi ska åka till Loret de Mar! Hur var det där? Kan du berätta lite om resmålet?
    Vilket hotell bodde ni på? Vi ska bo på Selvemar eller nåt sånt!

Vi är hänvisade till bussen pga min man inte flyger, då är det ett sätt för oss att få se oss om lite. Några tips inför bussresan? Vad ska vi ha med på bussen?

• Indiansommar

Va trist att ni fick en sådan upplevelse
    Vi åker ju i sept så då lär det väl inte vara lika överbefolkat!! Här där jag bor är stränderna precis lika överbefolkade mitt i semestern man har grannens fötter i höjd med sin egen näsa och kylbag....
    Jag hoppas att vårt hotell är bättre i alla fall! Dom har inte något hotell som heter Florida längre, det kanske var för kasst för att få vara med mera!!

Bra där med bussresan, då ska kanske en rusa till resturang kön först och den andre gå på toa och sedan får vi byta plats i mat kön så den andre får gå på toa!!

• Indiansommar

Vi kommer resa med sovbuss, men stödstrumpor kanske är en bra idé i alla fall! Det blir ju mycket sittande....

Svar på tråden Resemakarn