Jag är också förbaskat trött på dessa försäljare. Jag har varit nixad i över 5 år men ändå ringer det från olika ställen nästan varje dag. Jag svarar inte eller så trycker jag på svaraknappen och lägger på med en gång utan att säga något för jag orkar inte med deras tjat. Men tror ni dom ger sig... nej då, dom fortsätter. Dom drygaste av alla är Goboken som just nu terroriserar mig. Dom ringer tidigt på morgonen och väcker mig, jag trycker bort dom, dom ringer igen, jag trycker bort dom igen... och då ger dom sig för dagen. Sen samma tid dagen efter ringer dom igen och jag gör likadant. Dom borde ju fatta vinken och ge upp någon gång tycker man... När dom ringt från andra ställen och jag gjort på detta viset har dom slutat ringa... men inte Goboken inte, där är man envis som fan i jakten på en liten provision!! Tror för övrig det är Online i Lund som säljer goboken och dom har jagat mig en gång tidigare med nåt annat dom ville sälja och dom var lika envisa då med... höllt på i flera månader!