Lita på Ica - graviditetestesten?
Är dom att lite på Rufus testena som man köper på ica?
Är dom att lite på Rufus testena som man köper på ica?
tror inte att de skulle få sälja dem om de inte funkade som de ska. De tjänar ju ingenting på att sälja felaktiga produkter. Gravtest är ju dessutom rätt viktigt att de funkar och visar rätt.
Jag skulle absolut köpa dem.
Alltid gillat rfsu. Visade på bim-6 på mig även att jag inte hade testa tidigt. Visa även bra på förra grav
japp jag köpte dom.. och jag är gravid och väntar tvillingar
: ) okej, många har ju annars negativa saker att säga om dessa stickor :)
tycker att man kan lita på rsfus test.
Jag vill tillägga TS att jag håller tummarna för dig och hoppas du har en liten bebbe i magen :) Antar att du vill vara gravid :)
Haha. Vi hade tänkt att vänta till efter sommaren för att får det att falla in bra med studier och sånt. Men är jag gravid så är det ju så det är och då får man anpassa det efter det. Men samtidigt så blir jag inte besviken om det inte blir någonting heller. .
Håller tummarna för att du ska få det besked du helst känner för Berätta gärna hur det gick sen.
Dom testen fungerar alldeles utmärkt!
Fungerar jätebra, testade positivt innan bim med de helt vanliga röda (inte "testa tidigt"), blev själv förvånad. Det är ju inte någon påfund av Ica, bara RFSU-tester som man kan köpa på andra ställen än apoteket. Inget skumt med dem.
Lycka till med testandet!
Vill bara förtydliga mig lite. Naturligtvis menade jag inte att testena skulle vara ett påhitt utav ica och att dom inte skulle fungera alls.
Det jag egentligen var ute efter var folks erfarenheter utav dom.