• Anonym (trötter)

varför gäspar han?

Min kille börjar ALLTID med att gäspa när vi pratar i telefon, jag känner igen det från en tid när jag pratade med min mamma så börja jag oxå att gäspa o jag kände då att det var pga psykisk spänning på nåt vis....nu undrar jag om Han gäspar för att det är jobbigt med våra samtal, eller att han blir avslappnad när jag ringer???? kanske knepig fråga, men är det ngn som känner igen sig?

• Svar på tråden varför gäspar han?
  • Furie

Jag hatar att prata i telefon. Jag gäspar hela tiden och tror att det är lite som när jag tränar. Kan ligga där på mattan under en gruppträning och gäspa skallen av mig, ju mer jag anstränger mig desto mer gäspar jag.

Det betyder iaf INTE att han blir såååå trött av att prata med dig i telefon så tro inte det. Min sambo sedan 3 år gäspar också så fort han ser ett telenummer på displayen ;)

• Anonym (trötter)

skrattar, kul att det finns fler med samma symptom.:) tack för ditt svar, ja det kanske är så att det är en ansträngning på nåt vis....iallafall....

• synanceia

Jag brukar lägga mig på sängen när jag pratar i telefon och blir så himla söming då så då gäspar jag som sjutton. Har inget med personen jag pratar med att göra. Nu göspade jag bara för att jag läser om gäspning.

• Furie

Anonym (trötter) skrev 2009-05-05 20:42:27 följande:

skrattar, kul att det finns fler med samma symptom.:) tack för ditt svar, ja det kanske är så att det är en ansträngning på nåt vis....iallafall....
    Ja, för mig är det en psykisk ansträngning att prata telefon, även om jag pratar med folk jag älskar =) Alla är vi olika, som tur är ;)

Igår gäspade jag medan jag hade sex.. Måste ju syresätta hjärnan lite under det hårda arbetet ;P
  • Em00

tror det handlar om att man blir avslappnad när man hör vissa personers röst,
    vissa blir ju nödiga när dom pratar med vissa personer, jag är sån. Pratar jag med mamma eller killen så blir jag nödig =P

• Anonym (trötter)

ja hur det kan vara......tacksam för alla olika svar...intressant.....
    jo jag tror att som furie skrev att det är frågan om nån psykisk ansträngning..
    undrar om det har att göra med att vi haft det jättejobbigt i 4 års tid nu i relationen?

psykisk trötthet?

Svar på tråden varför gäspar han?