Inlägg från: Peernilla |Visa alla inlägg
  • Peernilla

Idol 2005

Älskar det här programmet.. och det är bara tönterier att kalla det mobbningstv osv. De som går dit gör det av fri vilja och i år vet de vad som väntar. Man ska inte gå dit om man inte klarar att få lite kritik.

Det roligaste var när en tjej sjöng falskt så tapeterna krullade sig och Kirsti frågade vem som lyssnat på henne och sagt att hon skulle gå dit. -Min mamma säger hon.. - Henne borde man ta i örat säger Kirsti.. ha ha haha
    Det är fan sant, de som säger åt de där helt totalt tondöva människorna att de kan sjunga är fan elaka!!

/P

• Peernilla

ha ha.. jag tyckte transvestiten igår va bäst *asg* Å jyryns miner när hon/han började sjunga.. fniss

En jäkligt skön kommentar är Peter Swartlings "..sjung.. aldrig.. mer..." ha hahaha.. så skönt.

• Peernilla

Jag gillade måns.. lite smörig.. men sååååå himla snygg!! Gillade Maria också.. hon har utstrålning. Vilka bra är ikväll.. jag kommer missa det. suck..

• Peernilla

Åh nej jag kommer missa min favvo.. OLA!! Tusan, ville se sibel också förstås. Får försöka hinna kolla på resultatet ikväll.

• Peernilla

Vilka gick vidare i fredags!? missade det.. nån som vet?

• Peernilla

Jefa: aha tack.. Marieem tror jag att jag vet vem det är.. hon som läspade lite ? Men vem var Jens... *tänka* Får gå in på Idolsajten och kolla...

Jag gillar också Sebastian... Ola och Måns för att det är så snygga *skäms* och sen gillade jag hon med rosa hår.

/P

• Peernilla

när ska de berätta vem som är detta "wildcard"?

Svar på tråden Idol 2005