Inlägg från: Linda1976 |Visa alla inlägg
  • Linda1976

Idol 2005

Ja hon!!! Man måste ju kolla idag bara för hennes skull... Stackars tjej, undrar hur elaka de kommer att vara mot henne?

• Linda1976

Det var väl reklam inför idag, som jeansshortstjejen var med? Jag kollade bara med ½ öga igår, får sitta klistrad idag märker jag (och jag som INTE skulle fastna denna säsongen)

• Linda1976

Nån som minns vad tjejen i avklippta jeansshorts och platådojjor hette, man kan ju kolla på alla klipp på tv4.se!!

• Linda1976

Jag är en patetisk människa, just nu sitter jag och kollar på Idol-programmen på nätet... Jag är extremt pinsam känner jag nu MOAHAHA

• Linda1976

Snuttenuttan: Nä, jag har verkligen inget liv HAHA.
    Än har jag inte hänfallit åt Glamour iaf... det är det verkliga bottenskrapet!

• Linda1976

Snuttenuttan: Välkommen ner i träsket!

Tror ni man kan bli anmäld för barnmisshandel, ifall man låter sin 4månaders dotter ligga och sova i vagnen 1,5 m från datorn där gårdagens Idol spelas... Hon kanske får men för livet, typ Musikskräck eller så
    Det är just en sån usel förälder jag är för tillfället. HEHE. *ler ondskefullt*

• Linda1976

Det eskalerar - nu lyssnar jag på GUldet blev till sand-killen från Helsingborg... OCh nu börjar t o m Alice skrika..... tycker mig se att hon himlar med ögonen också *fniss*

• Linda1976

gårdagens malmöbidrag ligger under sundsvall-programmet 31/8

• Linda1976

Å så söt han var! En liten pralin! Min man tittade på mig som jag var ett ufo och sa "men kan är ju bara typ 14 år?" HAHA.... och?

Svar på tråden Idol 2005