Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Idol 2005

Haha, så roligt att se dessa tondöva människor stå och sjunga framför juryn, som säger att de inte kan sjunga.. och så blir dom sura? Vad fan, den där juryn är proffisionella människor inom musiken. Varför skulle dom ljuga om dom hörde en duktig sångare? Herregud. Jag tycker att det inte är mer än rätt att dom säger sanningen. Alla människor gnäller om att man ska vara ärliga och när en jury är ärliga, då blir folk arga? Varför? Som artist måste man tåla kritik. Inte en enda kändis idag har gått miste om ett "NEJ" och elak kritik! Sådan är kändisvärlden. Bara de starkaste överlever! Sen kan verkligen somliga där inte sjunga heller..

• xxmeyaxx

Juryn: Har du sjungit inför någon?
    Tjejen: Min mamma
    Juryn: och vad sa hon?
    Tjejen: att jag sjunger bra.
    Juryn: då skulle jag vilja dra din mamma i örat!

haha :D

• xxmeyaxx

då ska du höra hur dom är på "american idol".. mycket elakare

• xxmeyaxx

Ja, verkligen..

det är så konstigt egentligen.. alla tjatar om att ärlighet varar längst,
    men så fort man är ärlig och säger sanningen, så accepteras inte det?

• xxmeyaxx

Ärligt talat - jag sjunger. Jag har ställt upp i tävlingar hit och dit och vunnit priser.
    Skulle jag få träffa IDOL-juryn (hade planer på att åka på audition) så skulle jag lyssna
    på det som dom hade att säga mig. Dom jobbar inom musik, har jobbat inom musik i
    flera år och kommer fortsätta med det! Dom vet vad som krävs! Jag tycker att ärlighet
    varar längst. Får man höra ett negativt svar, synd.. men så är det.

• xxmeyaxx

kanske låter knäpp när jag säger sånt här, men det är min åsikt.

• xxmeyaxx

hoppas på bättre imorgon.

• xxmeyaxx

Phantera: jaaaa. den killen ja! Han verkade tro att juryn skojade med honom. Men han var ju faktiskt inte bra heller..

• xxmeyaxx

oj - är det slut redan i september?

• xxmeyaxx

hur som som sa att hon trodde att hon skulle gå vidare pga hennes kropp?

• xxmeyaxx

hon gick inte vidare va?

• xxmeyaxx

Lennart gick ju vidare?

Albin är från mina trakter.

Svar på tråden Idol 2005