Inlägg från: Bea 84 |Visa alla inlägg
  • Bea 84

Idol 2005

Har totalt missat denna tråd, men nu har jag hittat hit

Håller med om att spanjoren var för mycket, men kanske lär han sig tagga ner?!
    Personligen tycker jag att Idol är ett underhållande program, för ärligt talat så tycker jag att juryn faktiskt får vara elaka ibland. För när vissa människor kommer in och hävdar att dom sjunger som gudar, o sen låter dom som en överkörd gnu....ja vad säger man??

Är man totalt tondöv ska man inte ställa upp i ett sådant här program....lite tråkigt att dom skämmer ut sig bara.

Appropå Lennart, så gillade jag honom jätte mycket. Tyckte inte heller han lät som dansband. Hoppas han lyckas nästa gång!

• Bea 84

Chantelle: Nee det är iofs sant...men ändå. Inte 17 går man dit utan att verkligen vara säker på att man har något att visa upp (röstmässigt). Typ gå till en sångpedagog o testa rösten....ja ja dom är modiga, men jag skulle nog träna rösten ordentligt först. Och om pedagogen skulle säga efter 1 år att min röst inte går o jobba med, då hade jag inte ens övervägt att vara med.

• Bea 84

Bästa komentaren hittills enligt mig:

"Om det här är det bästa Malmö har att komma med, så tycker jag att vi lämnar tillbaka Skåne till Danmark"

*ASG*

• Bea 84

Ja just d henne kommer jag ihåg....haha ja hon var inte klok *L*

• Bea 84

Det är lite charmigt att juryn är så rappa i käften och kommer på sköna kommentarer så fort....hihi

• Bea 84

Kala75: Ha ha den funkade alldeles utmärkt....ja vad säger man? *ASG*

• Bea 84

Hihi....kan inte annat än hålla med er....Hon med sina "fans" i Märsta var ju verkligen en egen sort. Hmm jag hon kan ju åka tillbaka till Märsta då och yla.

Ha ha en till kul sak det var han *Balliladodidadido* Juryn lät ju han fortsätta bara för att bli roade *lol* " Kan jag börja om? *Balliladodida...host...harkel....* Måste ha vatten, kan jag ta av er?" *Asg*

Svar på tråden Idol 2005