Inlägg från: tempo21 |Visa alla inlägg
  • tempo21

Idol 2005

**muttrar** Här sker digitaltvövergången den 19 sep. Det innebär att jag står utan 4:n till den 1 jan-06. Då börjar 4:n visas genom det digitalpaket jag redan har. Så jag missar IDOl *muttrar* **medium kommer jag också missa**

Annars så var den som avslutade audition igår sååå bra. Jag bara smälte!

• tempo21

*fortsättning på eländet* Vi har inget bra ljudkort installerat i datorn och jag vet inte när det blir fixat *mutter*. Jaja med det löser sig nog.

Balllladaliiiidaahooo... var helt sanslös.

• tempo21

*lalalalalalal* Håller för ögonen tills gubben fixat ljudkortet i datorn. Bor på Gotland och fick 4:an nedsläckt i dag och ViaSat får förmodligen inte den kanalen i sitt programutbud förrän till årsskiftet. TV400 ligger 2 veckor efter i reprisen. Så jag håller för mina ögon och trallar lalalala tills vi hittar rätt drivrutiner till vårt ljudkort och jag kan titta ikapp på nätet.

• tempo21

Jag får stämma CanalDigital som ä så oförskämda att de tvistar med ViaSat om när de ska få börja sända 4:an. Hade inte de lagt näsan i blöt hade vi haft 4:an i digitalpaketet sen våras.

Veckan blir ju tokförstörd ju om jag inte kan titta på Idol *snyft*

• tempo21

tihi. Nu har tv400 kommit så långt i sina repriser att jag kan se det ni diskuterat den senaste veckan. 1:a avsnittet av kvalet var idag. Tycker faktiskt att Sarah var bättre än Cindy. Synd att jag inte kan se 4:an förrän i januari **morr** så att jag kunde ringt och röstat **min röst hade ju avgjort alllt **fniss**.

• tempo21

Jaaa!! Jag tyckte hon var jättebra! Ligger ju lite efter itiden med att se IDOL då jag får se reprisen på TV400 så jag såg det avsnittet med henne igår.

Svar på tråden Idol 2005