Inlägg från: Attol |Visa alla inlägg
  • Attol

Idol 2005

Sibel och killen hon sjöng med rockade FETT!!!!Heja Skåne

• Attol

snutti:Absolut ska JOnah bli kvar...han låter ju lite som Daniel

• Attol

James påminner om han som hoppade av förra året..vad hette han?....Angel!
    Fast han sjunger mycket bättre,James alltså.

Chigitita:Vilken är din kompis?

• Attol

Julienne:För att inte tala om hennes rouge ...

• Attol

Jag gillar inte Cindy..tyckte hon försökte likna Mariah Carey med handrörelserna.

Min Favve är Jonah och Jens överraskade stort

• Attol

Måns och Maria tror jag går vidare.

Alla gjorde bra i från sig utom Marsha som koncentrerade sig mer på att vara söt och dansa " litta granne"

• Attol

Jag tyckte det var rätt som åkte ut i går.

Mina favoriter är:Sebastian,Agnes,Ola och Jonah.

Måns är för smörig och slajmig och Sibel är ju visserligen en skicklig sångerska men jag vill höra mer ROCK av henne,annars fastnar hon i balladfacket.

• Attol

Jag som själv arbetar som sångerska måste säga att,så som Agnes hämtade sig efter det missödet att hon inte hörde sig i medhörningarna det visar på en otroligt stor musikalitet och Sebastian klarade sig med bravur med tanke på sin onda hals,jag kan säga att sjunga med ond hals är fruktansvärt tungt och ansträngande.Jag måste erkänna att Sibel är en duktig sångerska men att som peter swartling säga att hon är sveriges bästa var ju att ta i,jag menar hon kunde inte hålla den långa tonen i "All by myself" igår och dessutom är hon nog otroligt säker på att vinna och det är enormt oattraktivt,Agnes eller Sebastian får vinna,men Agnes är den mest musikaliskt begåvade......tycker jag

• Attol

id78:
    Det är ju det som är så fantastiskt med Agnes,hon låter inte som någon annan och tungan är nog inte så där jätteenorm för då hade hon nog inte kunnat sjunga alls
    Hejja Agnes och Petra D

• Attol

Om det är någon som spelar över så är det Sibel"tack så mycket" ?????,Sebastian rockar fett med sin egna stil och Agnes.....ja hon är UNIK!!

• Attol

id78: VI lär inte komma överens alls men vad gör det om 100 år?

• Attol

1.Sebastian
    2.Agnes
    3.Sibel (ut med henne)

• Attol

Någon mer än jag som tycker att Agnes liknar Jennifer Lopez när hon är riktigt uppstylad med guld och glitter...hon är skitsnygg och kan gå hur långt som helst med sin enorma musikalitet.

Tror jag tralalala

Svar på tråden Idol 2005