Inlägg från: Babette |Visa alla inlägg
  • Babette

Idol 2005

Jag tycker dom visar för få som går vidare! Tycker det är kul att se dom andra oxå *ler* men skulle vilja se lite fler som är bra oxå!!!

Vad tycker ni?

• Babette

Fast jag hade velat se FLER som gick vidare, tyckte dom nästa bara visade dom här nollerna som inte kunde sjunga!
    Ska bli kul att se stutadition nu, få se lite talang =) =) =)

• Babette

Jösses va Sibel är duktig, konstigt att hon inte kom längre förra året!!!

• Babette

JONAH får min röst ... Cindy är duktig .. men jag gillar inte henne, kan inte säga varför ...

• Babette

gött cindy åkte ut =)
    agnes va klart bäst ikväll, även om hon inte är min personlia favvorit

• Babette

Gäspan

Men för att "fånga någon genom rutan" behöver man ju inte vara söt, det är ju inte det dom menar utan det handlar ju om utstrålning, sen är det ju alltid ett + om man ser bra ut, det kan man ju inte sticka under stolen med, men det är ju heller ingen hemlighet att det är så i just musikbranchen, eller hur?

• Babette

äntligen åkte jonah ut ... =) =) =) =)

• Babette

Sebastigen: tycykte jag no va "sådär" i fredags, bättre när han rockar ;)
    Agnes: Tycker hon sjunger så otroligt sköööönt, även denna fredag ME LIKE =)
    Sibel: Mycket duktig sångare, fast faller mig ändå inte i smaken ( som är som baken )
    Jens: Känns som om att han inte kan släppa loss, jag vet inte, men ingen IDOL 2005
    Måns: Sjunger sådär, jättesöt, men ingen artist i mina ögon
    Elina: Otroligt fin röst när hon väl träffar rätt, synd att hon åkte ut! Bra förebild för yngre tjejjer!!!

Har jag glömt någon? =)

• Babette

ska dom sjunga TVÅ låtar på fredag?

• Babette

Måns: Ja, söt är han, men det gjorde inget att han åkte ut ;)
    Jens: Hur kom han med i IDOL?
    Agnes: Inte så bra som hon brukar, hon rockar inte om man säger så *ler*
    Sibel: Bra sångerska, men inte min stil eller smak
    Sebastian: Som väntat ... skitbra igår =)

Glömt någon?

Hamstern
    Det som är så kul med musik är ju att även om man inte är proffs i ämnet så kan man ju ändå tycka om olika artister för deras olika egenskaper, som sagt smaken är som baken!

=)

• Babette

Jag tycker så synd om Jens *ler*

• Babette

Jag hoppas för Sebastians skull att han inte vinner, låtarna är ju redan färdigskrivna och är nog ganska "poppiga"
    Tror inte att det kommer att passa honom så bra ....

Sibel är grymt duktig, verkligen! MEN jag gillar inte henne ändå, kan inte säga varför faktiskt, men hoppas och tror att hon kommer gå långt oavsett hur det går i IDOL.

Min favvorit av dom som är kvar är Agnes, hon pratar ju väldigt loligt ;) men hon SJUNGER ju såååå skönt! Sitter och ryser hemma i soffan när hon sjunger ... =)

• Babette

Dom visar/säger inte vem som hänger löst nu när det är så få kvar ...

• Babette

vadå, SKA det komma in någon joker?!

Svar på tråden Idol 2005