Inlägg från: Peppa |Visa alla inlägg
  • Peppa

Idol 2005

Håller med om wailandet. Vill höra kraftfulla röster som sjunger med känsla och kan hålla tonen oavsett låt.

Darin klarar jag itne av, han nya låt är trallvänlig. Men ungen pallar jag inte med alls....
    och varför har de inte färgat håret och klippt det på Daniel än????

• Peppa

Vad spelar det för roll om hon är med på sånna bilder? Tycker det är ballt

• Peppa

Oj vad olika man kan tycka. Vi satt och gapskrattade åt lilla Lina. Maken till mesigare scenpersonlighet får man nog leta efter var utlåtandet här hemma. Och det engelska uttalet...*suck*
    Och han de piercade killen.. Han hade rörde sig förfärligt dåligt på scenen och sjöng rent av dåligt och så sitter juryn och säger att han har hela paketet... Ibalnd så undrar man verkligen

De två som gick vidare var ju de enda två som levererade någorlunda. Sibel var verkligen dúktig och fotbollskillen var en glad överaskning.

• Peppa

Är de döva eller?? Hon sjöng ju urfalskt...(Sibbel) nu sitter de ocj berömmer henne..fattar nada..

• Peppa

Sitter så att jag bara hör ljudet. Nästan bättre då, för på scenen är inte många av dem duktiga ÄN.
    Men Jens låter ju bra för en gångs skull

• Peppa

Seriöst???
    Blunda och lyssna på henne...*ryser av obehag*

En av mina favvolåtar också..fyyy Sibbel

• Peppa

Lirte OT: Har ni hört "nothing else matters" versionen med en hel orkester med...ohh så bra!!!

Svar på tråden Idol 2005