Idol 2005
Jag tycker jury-Daniel är överlägsen! Hans ansiktsuttryck när han inte riktigt fattar vad nån håller på med är obetalbart, han ser lätt retarded ut.
Jag tycker jury-Daniel är överlägsen! Hans ansiktsuttryck när han inte riktigt fattar vad nån håller på med är obetalbart, han ser lätt retarded ut.
Babette, jag tycker ju nästan tvärtom! Jag tycker det är så oerhört kul att höra de som sjunger dåligt istället! Jag tycker det blir lite småtrist när alla auditions är slut och det bara är människor med talang kvar.
ming, visst är det så. De går nog hemskt mycket på utstrålning i vissa fall, och den lyser ju inte alltid igenom tv-rutan.
Håller med, Phantera! Det var lite svårt att bestämma sig för om James Gamba var bra eller inte. Jag trodde nästan inte han skulle gå vidare.
Ja, jag gillar ju Daniel i juryn, då! Som jag skrev tidigare, han har så skönt uttryck i ansiktet när nåt inte är som han tänkt sig. Lite hypnotiserad och efterbliven, typ. Jag kan skratta hur mycket som helst åt honom!
My. God. Vad kassa en del var på duetterna! Vad hände? Jag kom på mig själv med att sitta och undra hur sjutton vissa gått vidare till slutaudition. Det lät i värsta fall som några av de sämsta på vanliga audition.
Och som nån innan skrev: SKITdåligt att inte fixa texterna, okej om man glömmer sig lite, men att stå med papperet och ändå inte klara det. Nej, då är det nog inte mer än rätt att man åker ut.
Även jag är nog lite svag för Måns-Petter. Och vilket sött namn! Kan man ha det som artistnamn, tro
?
Jag tror och hoppas att Jonah går vidare. Det var bra att vissa får en andra chans, för det _kan_ verkligen vara svårt att visa vad man går för när man bussas ihop med nån annan för att sjunga duett.
Varför är Måns-Petter julgranskulan? Vad har jag missat?
Jaha, det är DET ni tjatar om
! Han var ju en stjärna ju! Då hänger jag med i ert snack!
Måns-Petter ÄR en stjärna! Och ögongodis, så söt han är!
Härligt med bilder och namn! Jag gillar:
Viktor, Sibel, Mariéme, Måns-Petter (såklart!), Jonah, James och Hilda!
Sen kanske jag har glömt att jag har feeling för nån annan, det får man se
.
James gillar jag för att han försökte hjälpa fram sin partner i duetten på ett sånt bra sätt, jag har inte riktigt bestämt mig om vad jag gillar hans röst och så än.
Jag har så svårt för Sebastians ålande och ormighet på scen! Han ÄR verkligen jätteduktig och ska ha all cred för att han hämtade upp så bra efter sin blackout, men jag fixar inte riktigt hela paketet. Och jag tycker att han ser hur slemmig ut som helst, här är en som _inte_ faller för hans ögon
!
Förresten, den enda jag riktigt tyckte det var synd att de sparkade ut igår var Albin! Vilken miss
!
Sällar mig till skaran som inte går igång på överdivet wailande! Vi är säkert fler...
...sen kan man ju gilla personligheten och rösten på en person jättemycket, även om den wailar. Bara det att man föredrar att folk sjunger utan att waila hela tiden!