Idol 2005
Vem är Måns-Petter? är det någon ni själva döpt om eller nått?
Vem är Måns-Petter? är det någon ni själva döpt om eller nått?
ElleBelle: Tack för länken! Nu har man ju koll på vilka som är kvar!
jag gillade jens och jonah. Har tyvärr rätt svårt för cindy, men kan inte förklara varför...
Tror åxå på Sebastian ikväll, vem som blir nummer två har jag ingen aning om men tror det blir antingen tjejen med rosa håret eller james...
jag tror Agnes eller James får wildcard till finalen!
Sebastian var vår favorit här hemma! Personligen har jag aldrig gillat Cindy så för mig var det rätt person som åkte ut.
Jag trodde ju Jens skulle åka ut igår...
Sebastian var bäst, men precis som många andra här så gillar jag inte alls att se honom på scenen där han bara ålar sig å ser pinsam ut...
Jens borde åkt ut.... säger det varje vecka men han är den enda som inte kan sjunga! Annars igår var det nog Sibel som berörde mig mest. Sebastian sjunger hur bra som helst men jag vill fortfarande slippa se honom åla sig på scenen....
uscha, vi satt här å röd av obehag när jens sjöng... Man förväntade sig så mycket mer när man såg intervjun med honom innan han gick upp på scenen...
rös skulle det stå å inte röd....
Men jag måste faktiskt säga att Jonah har varit bättre i tidigare program än vad han var igår.... Igår tyckte jag att Måns var den bästa...
temat är coctail
Gäspan: igår hängde ingen löst, dom berättade direkt vem som hade fått minst röster...
Min favorit igår var helt klart Sebastian, märktes att det var hans område å jag störde mig inte alls på hans rörelser som jag brukar göra för nu skulle dom ju var där!
Sibel var kanon i första låten, men tyvärr orginalet på Metallica låten är så mycket bättre.
Agnes: Näe detta var inte hennes stil alls...
Jens: Förvånade mig genom att faktiskt göra sina bästa framträdanden hittills, dock fortfarande lite för mesigt...
Måns: hans första låt var kanon! Den andra låten är jättebra i original, men näe det var verkligen som juryn sa, utan inlevelse....
Jag blev trots allt förvånad över att Måns fick lämna, trodde nog att det skulle bli Jens...
kolla denna länken då.....
polyshop.se/raddajens/
har dom inte gått lite för långt nu??
Mallamojs: om du klickar på länken så står det varför den är borta, men en länk vidare till en sida på telia med exakt samma info som tidigare bara att bilderna är borttagna eftersom tv4 har copyright på dem så nu är dom ersatta med tecknade bilder på jens istället.... så sidan är inte helt väck ännu tydligen...
just den ja, men sidan finns ju kvar under annan adress....
Mallamojs: Oki! *skratt*