Inlägg från: karatelinda |Visa alla inlägg
  • karatelinda

Idol 2005

vem gick vidare? hann inte se finalen..

• karatelinda

jaja, nu såg jag ju att Cindy o Jonah gick vidare. Måste läsa ordentligt först..
    Men jag tyckte också bäst om dem, och Sarah. Hoppas hon får vara med på fredag.

• karatelinda

.. jag har bara läst här förut, men nu måste jag ändå skriva..
    vem f*n röstar på Jens? Hur kan han vara kvar då både Ola och Jonah är ute?? :-O helt ofattbart.. satt bara och gapade då kvällens resultat kom.
    De var i o för sig inte mina största favoriter, men bättre än Jens i alla fall.

För övrigt är min idol Sebastian!!

• karatelinda

Min favorit menar jag.. "idoler" är bara för fjortisar..

• karatelinda

Maiaa - det finns säkert många som stör sig på Sebastians "dans", men inte jag. Jag tycker det hör till hans stil. Det bästa med honom är nog ändå hans röst och utstrålning! Det är så roligt att se på honom!! Och så tycker jag han ser så bra ut också!

Oavsett om han vinner eller inte så lär det nog gå bra för honom med musiken. Tror att det finns många skivbolag som vill ha honom.

• karatelinda

Idag lyssnade jag på Idol-skivan på jobbet, och konstaterade faktiskt att Agnes också är riktigt bra! Visst har jag hört det tidigare, men på skivan sjunger hon jättebra!
    JAG kommer att köpa en skiva med Sebastian!
    ..för förr eller senare kommer han nog att ge ut en.

• karatelinda

Maiaa - jo, jag kan förstå det. Och jag tycker kanske också att han verkar vara aningen dryg, men än så länge har det inte stört mig så mycket.

• karatelinda

Jag är också lite förvånad över att juryn aldrig kommenterar hennes uttal. Agnes alltså.
    Kommer ni ihåg Loren förra året? Hon fick ju hela tiden kritik för att hon mumlade.. Förstår inte varför det ska daltas så med Agnes!

• karatelinda

Här är veckans tema: Kärlekssånger
    Läängtar efter att höra Sebastian sjunga en kärlekssång!

Agnes Carlsson - Heaven
    Sebastian Karlsson - With or Without You
    Jens Pääjärvi - Your Song
    Sibel Redzep - All by Myself

Agnes Carlsson - The Trouble With Love Is
    Sebastian Karlsson - You're Beautiful
    Jens Pääjärvi - You Are Not Alone
    Sibel Redzep - Hero

www.tv4.se/idol2005/artikel.aspx&CID=2405&MC=2374

Svar på tråden Idol 2005