Inlägg från: ynklig |Visa alla inlägg
  • ynklig

Idol 2005

ElleBelle och Jefa: Caroline Ting hette hon visst. Dessutom var det inga "sexbilder". Inte värre än att visa sig i baddräkt om jag får säga så..

• ynklig

ming: jag har sett bilderna ja. de är två på alla bilderna, och visst har de handklovar, och visst är det så som du säger. MEN det är den andra som är naken. "idol"-deltagaren har kläder på sig hela tiden.. man ser lång väg att det är "en lek" eller vad man ska säga, och ingenting som har med porr eller liknande att göra. isåfall är det värre för hennes kompis skulle jag tycka.

antagligen beror det väl mycket på vem som tittar på bilderna. du kanske inte skulle bedöma dem så som jag, men nog tycker jag att det är väldigt överdrivet det som står i tidningarna.

• ynklig

jag är jättenöjd. jag gillade inte marieme, det lät konstigt varje gång hon sjöng bokstaven p, om någon förstår hur jag menar..

• ynklig

åh, jag avskyr verkligen sebastians skumma rörelser. ser ju ut som om han har spasmer i kroppen, usch! det går inte att förklara. men sjunga kan han. så slipper jag bara se honom så är det väl okej..

tycker däremot att agnes ska vinna.

Svar på tråden Idol 2005