Inlägg från: Love and Care |Visa alla inlägg
  • Love and Care

Idol 2005

Måns helt suverän, vilken Idol!
    Hoppas Maria lyckas ikväll, isåfall blir det nog dom två....

• Love and Care

Tror på Sibel och Johan idag, igår tyckte jag Måns och Maria var bäst, i förrgår Jonah och Cindy så än så länge har röstningen gått som jag velat!

Som joker skulle det vara kul om Ola gick vidare, han är en charmig deltagare som gör programmet roligare och har en bra röst även om han floppade rejält med att sjunga Mandy utan att nämna just Mandy....

Men tror trots allt på Sibel & Johan!

• Love and Care

ÅÅÅÅH, jag hoppas jag gissade fel innan idag! Ola var sanslöst bra ikväll, GUUUUD vilken idol (sen är jag ju skåning oxå och älskar att han kör på med sin skånska i motsats till Måns....)

• Love and Care

Jag blev också besviken på Johan, hade förväntat mig att bli överväldigad och få "ståpäls", men det fick jag av Ola istället!
    Hoppas mycket på Sibel!!!!
    Har faktiskt röstat på Ola, trots att jag aldrig brukar rösta i såna här program....

• Love and Care

Håller med SnutteNuttan, blev besviken på Sibel men tror ändå på henne och Ola.
    DEFINITIVT OLA!!!!

• Love and Care

Just nu ser det ut såhär på Aftonbladets röstning, hoppas det blir samma som går vidare i Idolröstningen:

Sibel: 42.7
    Ola: 30.9
    Johan: 12.4
    Lina: 8.9
    Hanna: 3.3
    Anton: 1.7

• Love and Care

Jag är iaf helnöjd!!!! Instämmer i Olas "De e gött!" Men hoppas att Johan kommer med till slut också.
    Ja herregud, var fick Clabbe det där med Anton ifrån? Han var ju vråldålig!

• Love and Care

Sebastian har en otrolig röst och hans comeback efter hjärnsläppet var verkligen grym!
    Honom röstar jag på ikväll (om han gör bra ifrån sig förstås....) särskilt som han valt min absoluta favoritlåt för tillfället!

Vem jag mer hoppas på ikväll vet jag inte riktigt, men Elina har en underbar röst och en härlig utstrålning....

Sen får man ju se, många har man helt ändrat uppfattning om när de sjungit i de här kvalprogrammen.

• Love and Care

Sebastian var HELT KLART bäst!!!! Sen blir jag nöjd oavsett om tvåan blir Agnes, Elina eller James, de var bra alla tre!

Svar på tråden Idol 2005