Inlägg från: halstabletten |Visa alla inlägg
  • halstabletten

Idol 2005

Monky- Jag håller med! Där gjorde juryn en dundermiss!

Jag håller på Sibel. Hon är verkligen kanonduktig.

• halstabletten

Jonah och Cindy var självklara...och ska någon få en andra chans utöver dem så är det Sarah tycker jag!

• halstabletten

Jag tror också på Sibel och Ola...Sibel har en helt fantastisk röst men jag tror att hon var så otroligt nervös efter att ha åkt ut förra året. Men jag tycker helt klart att hon platsar i finalen.

• halstabletten

Jag hoppas på att Lina får en andra chans...jag var visserligen jättenöjd med Sibel och Ola, jag höll på dem. Men Lina var också riktigt duktig!!

• halstabletten

Jag gillar Agnes mest! Jag vet inte vad det är, men jag tycker att hon verkar vara grymt bra. Hoppas att jag har rätt! :)

• halstabletten

Agnes är kanonduktig!! Åh vad glad jag är att hon inte gjorde mig besviken. Jag tyckte att hon lät bra i de typ 3 sek. hon visats i tv-rutan tidigare. Nu är det bara att hålla tummarna att hon håller hela vägen till final, det känns som om konkurrensen är hård ikväll.

• halstabletten

Agnes och Sebastian var bäst idag tycker jag!!

James lät lite ansträngd, liksom Elina. Viktor lät som Elton John men hade utstrålningen av en kaktus. Martina berörde mig inte.

• halstabletten

Jag tycker att det var synd att Sara inte gick vidare, hon sjöng överlägset bäst i fredags! Agnes har fin röst, är jättesöt och så, men hade valt HELT fel låt...hon saknar dessutom karaktär...hon var jättetråkig när programledarna frågade henne frågor, hon skrattade ju bara halvfånigt hela tiden :/

Jag är mest besviken på Marieme som fullständigt wailade sönder bridge over troubled water...hon sjöng MYCKET bättre under ordinarie omgång...det här blev bara wailsoppa!

• halstabletten

Jag missade gårdagens idol! :(

Men jag tycker redan sedan tidigare att Agnes är jättedålig på att prata framför kameran, men hon har en fantastisk röst.

Jonah är också en av de absolut bästa sångmässigt, men han verkar bara dryg och lite väl egotrippad. Typ han tycker att han är så bra att han inte ens behöver anstränga sig! Tråkigt!!

Sebastian är härlig, men jag tycker inte att han är så unik eftersom det finns flera som gjort ungerfär samma sak som honom tidigare, bara inte i idol. Han har iofs idols bästa utstrålning den här säsongen, men jag tycker inte att hans röst är bland de bästa.

• halstabletten

Vad var det för tema i fredags??

Svar på tråden Idol 2005