Idol 2005
Ett stort Grattis till Basse som gick vidare (så klart han gjorde
), nu håller vi tummarna att han fixar stilen så den blir lika vacker som rösten
Ett stort Grattis till Basse som gick vidare (så klart han gjorde
), nu håller vi tummarna att han fixar stilen så den blir lika vacker som rösten
Eftersom jag "känner" Basse så hoppas jag att han snart tar fram sin vanliga stil istället för den där låtsas fasaden han spelar upp! Självklart bara MIN åsikt (Har sagt det till honom med men han tycker att det är "ballare" så här!)
Tur att smaken är som baken
Hur är Basse egentligen? det borde nog min sambo svara på eftersom dem gått i samma klass och spelat i samma band för 100 år sedan. Jag var "bästis" med hans syster. Men Basse är speciell, han är jätte snäll och trevlig men den där fasaden/stilen han har på Tv är inte äkta Basse... eller nu kanske det är det. I somras var det det inte iallafall
Nej det var inte det bandet som nämndes ikväll, det var längre tillbaka. Men de var typ samma personer
Som sagt kanske det är hans nya stil, jag menar när man är 20 byter man stil lika ofta som underkläder
Men förut var det INTE hans stil!
Jag hoppas han vinner iallafall!! GO BASSE GO!
(Sen när han väl vinner så kan jag berätta ALLT om honom, typ om hans familj, vänner och sälja bilder på honom på e-bay
) OBS SKÄMTET!!
Precis han kan ju ha bytt, umgås ju inte med honom längre. Träffade honom några gånger i somras bara. Gåvan är ju inte så jätte stort direkt
No Angel: hehe chansen finns säkert!