Inlägg från: rosamoln |Visa alla inlägg
  • rosamoln

Idol 2005

Skrev i en annan tråd om Sebastian, men den visade sig vara helt död =)
    Han är verkligen min favorit! Hela veckan har jag väntat på hans framträdande. Hade honom som favorit redan innan blackouten, men efter den "älskade" jag bara honom ännu mer! Så duktig!
    Martin Stenmarck kalalde jag honom i början, grymt lika i stilen!
    Så Sebastian och James, gå vidare i kväll!

Tjatig jag känner mig som skrivit typ samma saker i den andra tråden.

• rosamoln

Mumu

Ålandet är ju snyggt!

• rosamoln

Nej, verkligen inte ändra på Sebastians stil, den är ju kanonbra!

• rosamoln

Agnes eller James tror jag med. Tyvärr blir det nog Agnes, och henne väljer de ju bara för att hon är söt. Så himla bra är hon inte! Fast det kanske ni tycker...?
    Hoppas verkligen på James, men så lär det ju inte bli.

• rosamoln

Någon som vet vad den där divan i Idol heter? Ni vet den där fjantiga tjejen som trodde att hon var duktig och skällde ut jyryn, samtidigt som hon såg ut som en parodi av divor? Tänkte visa klippet för en kompis som missade det?

• rosamoln

Älskarlivet

Ja, precis, henne menar jag! Fast de visar nog inte juryns åsikter ändå.

Ni måste ju gå in och titta på "Baladalidila". Jag håller på att skratta ihjäl mig varje gång jag ser det klippet! Han är ju så rolig! Så himla skön
    Titta även på "Step up" med Darin. Hans framträdande är fantastiskt! Och låten också! Tycker jag i alla fall

• rosamoln

Novalie

Gå in på www.tv4.se/idol Därifrån (efter allt jobbigt intro) går du ner till "Tio i topp på Idol-TV".

Andreas med sin "Balladali" är överst. Enjoy

• rosamoln

Just det Darin får ni ju inte missa.

Samma länk, men därifrån klickar ni er vidare till "Idol-TV" som står ganska högt upp med rosa text. Darin är ganska högt upp i vänsterspalten sedan. Fast om ni tittat på "Balladali", är ni redan inne på "Idol-TV".

• rosamoln

Loren

Vad är det som gör att hon inte verkar smart då? Själv är jag likadan i många sammanhang. Blyg och osäker och vet inte vad jag ska svara eller hur jag ska svara. Alla kan inte vara likadana. Som sagt, titta på Darin, en stjärna, trots att han sköter intervjuerna ungefär som Agnes.
    Jag tycker det är bra att idolerna är olika. De är ett bra föredöme för många unga, osäkra tjejer och killar. De visar att man inte alltid behöver vara framåt, man kan lyckas ändå!

Svar på tråden Idol 2005