Idol 2005
De väljer helt klar Agnes! Jag är förvånad att hon inte kommit till finalen. Hon var helt klart bäst och alla i juryn ville se henne i finalen.
De väljer helt klar Agnes! Jag är förvånad att hon inte kommit till finalen. Hon var helt klart bäst och alla i juryn ville se henne i finalen.
På tal om osäkerhet och idol....Darin kom ju tvåa ifjol och han ger ett väldigt osäkert intryck.
Agnes gillar jag skarpt! Hon sjunger bra och är väldigt musikalisk, dessutom visar hon att hon kan göra egen version av de låtar hon sjunger. Är faktiskt inte så förtjust i James, han lär mest gnällig tycker jag.
Sebastian eller Jonah vinner! För egen del håller jag på Jonah. Han har helt klart bäst röst. Dessutom orkar inte jag i längden se en kille som hoppar runt och tramsar sig på scen. Okej, han är en scenbegåvning men har Seastian verkligen en röst som håller om man inte ser honom?
Nej Jonah får min röst. Han visar att man kan sjunga utan att behöva fjompa runt på scen. Som Swartling sa, det ger en viss pondus att bara sjunga, och det gör han ju så bra!
Religion? Vad för religion talar ni om?
Jag blev väldigt illa berörd av Clabbes kommentar till Agnes, vad 17 har han med hennes sexliv att göra? Att dessutom göra det så officiellt, det är så kränkande, framför hela svenska folket. Nej, tummen ner för sådant skitsnack.
Okej, att sex säljer men det finns gränser för hur och vad man säger till tonåringar!
"? Yeah, yeah, yeah, fan vad du är bra i dag, Agnes. Men du skulle kunna slipa av lite gullighet, lite barnslighet. Kanske lite mer bett i blicken, som om du hade varit tillsammans med i alla fall en kille"
Agnes kommer nog att åka ikväll!
Är det bara jag som inte gillar Sebastian? Jag tycker han är slemmig faktiskt, han ger mig rysningar....av obehag. Ugh!
Sibel och Agnes hade jag velat se i final, nu hoppas jag på vinst för Agnes. De var otroliga ikväll. Jag hade inte kunnat välja mellan dem! Heja Agnes!