Idol 2005
Jag gillar Mariéle! Vi har samma musiksmak hon och ja. Dessutom har hon en grymt skön röst. Sen gillade jag James, så jag hoppas han kommer vidare på fredag..!
Jag gillar Mariéle! Vi har samma musiksmak hon och ja. Dessutom har hon en grymt skön röst. Sen gillade jag James, så jag hoppas han kommer vidare på fredag..!
Ser nu på expressens sida att det blev Agnes som blev Jokern. Snopet. Jag som röstade på James :/
Tycker agnes sjöng genom näsan..haha.. skulle säkert bli bra om hon fick bort det. låter helknäppt juh! nej nu hejjar jag på marieme!
Någon mer än jag som tycker agnes verkar lite bombad (ursäkta uttrycket)? Sen tycker jag mariéme är jätteduktig, förstår inte varför hon får så dålig kritik jämt..
Loren: tycker precis som dig. Funderar på sluta se programmet helt och hållet eftersom det troligtvis kommer att bli någon tonårsidol som dom poppar till i slutändan. Daniel förra året var ju verkligen jättebra, men så släppte han en platta 20 minuter senare som var snabbproducerad med en massa sliskig pop. Bläk.
Tycker mariéme hade rätt i att soulen rykte med henne, kan nog konstatera att idol iaf är fel forum för min musiksmak..
Virris: Jag är från Piteå och kan försäkra dig om att jag inte har röstat på Jens...haha.. och jag har också haft den teorin att det kanske är alla pitebor som röstar på honom för att han marknadsför piteå så mkt. fast nu handlar det ju om dålig marknadsföring *skratt*. Jag funderar också på att sluta se på idol hädanefter. Höll jju på marieme :( Och nu finns verkligen ingen soul kvar...
Är sebastian med elita? Oj. Då sjönk han i mina ögon... oj oj
Oj vad dåligt idol är i år. Det var verkligen inget som gav mig rysningar likt många från fjolåret; daniel, darin och loren mfl. Agnes kör på samma täpp-i-näsan-soul hela tiden, dessutom fixar jag inte att hon är sååå himla mesig när dom intervjuar henne. Sibel bara waelar på så jag får kalla kårar. Sebastian är väl den enda som är bra. Nä jag tror jag dissar idol hädanefter, borde ha gjort det redan när marlene åkte ut..
Rättelse, marieme hette hon väl